سود «کگاز» 99 درصد پرید


سود «کگاز» 99 درصد پرید

پول نیوز - با گذشت سه فصل از سال جاری، سود «کگاز» جهش بلند 99 درصدی را تجربه کرد؛ در حالی که همچنان با هزینه های جذب نشده در تولید و فعالیت در ظرفیت های پایین دست و پنجه نرم می کند.

سود «کگاز» 99 درصد پرید

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، عملکرد دوره 9 ماهه منتهی به آذر سال 98 شرکت «شیشه و گاز» منجر به تحقق 484 ریال سود برای هر سهم شد که نسبت به مدت مشابه سال 97 بیانگر رشد 99 درصدی است.

بر اساس این گزارش، درآمد فروش محصولات با 34 درصد رشد، به مبلغ 996 میلیارد ریال رسید که در این مسیر، علاوه بر افزایش نرخ های فروش، رشد 4 هزار تنی تناژ فروش، اثرگذار بود. لازم به ذکر است که «کگاز» برآورد کرده در 3 ماهه پایانی سال 569 میلیارد ریال درآمد شناسایی کند و جمع کل مبلغ فروش سال خود را به رقم 1565 میلیارد ریال برساند.

در صورتی که مبلغ فروش پیش بینی شده محقق شود، شاهد رشد 50 درصدی درآمدها در سال جاری نسبت به سال قبل خواهیم بود.

شناسایی 31 میلیارد ریال درآمد متفرقه نیز در تحقق 218 میلیارد ریال سود خالص طی دوره 9 ماهه سال جاری مثمرثمر بوده است.

نکته قابل ذکر این است که این شرکت با توجه به تولید و فروش مطلوب محصولات، نیاز به تسهیلات نداشته و اقدام به پرداخت تسهیلات خود کرده اما؛ جهت راه اندازی پروژه فاز۲ اقدام به اخذ تسهیلات بانکی کرده و توانسته بخش زیادی از ماشین آلات پروژه فاز۲ را وارد کند. برآورد شده این پروژه در 3 ماهه نخست سال 99 به بهره برداری برسد.
سود «کگاز» 99 درصد پرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات