حذف شدن بخش چند نفره از بازی Resident Evil 3 remake


حذف شدن بخش چند نفره از بازی Resident Evil 3 remake

به تازگی سازنده بازی Resident Evil 3 remake اعلام کرد که بخش چند نفره Mercenaries، از عنوان مذکور حذف شده است.

حذف شدن بخش چند نفره از بازی Resident Evil 3 remakeبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Resident Evil پرطرفدارترین مجموعه رایانه‌ای در سبک وحشت و اکشن است که از قدیم مهمان کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی بوده است و شرکت کپ کام نیز همواره در حال عرضه‌های جدید از این بازی است. چند ماهی می‌شود که شرکت کپ کام اعلام کرده که قصد دارد با هدف ایجاد حس نوستالژی در گیمرها، نسخه‌های قدیمی این مجموعه را باز سازی کرده و به طور مجدد وارد دنیای بازی‌های رایانه‌‌ای کند.

یکی از این عناوین بازی Resident Evil 3 بوده که در سال ۱۹۹۹ و برای کنسول PS1 وارد بازار شد و با توجه به عناوین هم رده این بازی در زمان عرضه با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها مواجه شد. اما به تازگی مجله پلی استیشن با سازنده بازی Resident Evil 3 remake مصاحبه‌ای انجام داده است که در این مصاحبه سازنده این بازی اطلاعات جدید از عنوان مذکور را به گیمرها اعلام کرد.

حذف شدن بخش چند نفره از بازی Resident Evil 3 remake

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سازنده بازی Resident Evil 3 remake منتشر شده است مشخص شد که این بازی حالت Mercenaries نخواهد داشت و دلیل آن هم به حذف شدن بخش چند نفره بازی مربوط می‌شود. در این بخش کهخ شامل چهار بازیکن می‌شد، گیمرها در کنار یکدیگر باید معماهایی را حل می‌کردند و پس از حل شدن هر کدام از معماها کلید عبور از مرحله را پیدا می‌کردند؛ که طبق اعلام سازنده بازی این بخش از بازی حذف شده است.

بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

همچنین توسعه دهنده بازی Resident Evil 3 remake اعلام کرد که این بازی تنها یک پایان خواهد داشت و قرار نیست در نسخه بازسازی شده این عنوان، تصمیمات کاربران روی داستان نهایی بزی تاثیر بگذارند. علاوه بر این هوش مصنوعی بازی تا حد بسیرا زیادی ارتقا پیدا کرده است و گیمرها می‌توانند از اجرای این بازی تجربه بسیار دلچسبی داشته باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟