ساخت نسخه جدید مجموعه بتمن قطعی شد


ساخت نسخه جدید مجموعه بتمن قطعی شد

استودیو WB Games Montreal با انتشار تصویری در صفحه توییتر خود اعلام کرد که نسخه جدید این مجموعه در حال ساخت است.

ساخت نسخه جدید مجموعه بتمن قطعی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Batman Arkham یکی از پرطرفدارترین عناوین سبک اکشن دنیای عناوین رایانه‌ای است که توسط شرکت معروف WB Games Montreal ساخته می‌شود؛ اما این استودیو نسبتا بزرگ، به تازگی و با انتشار برخی اخبار نامعلوم اعلام کرده که قرار است در آینده نسخه‌ای جدید از مجموعه Batman Arkham وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شود.

استودیو WB Games Montreal در سال گذشته از ترفند هیدئو کوجیما استفاده کرده بود و به طور دائم با انتشار تصاویری بسیار نامعلوم خبر ساخت نسخه جدیدی از مجموعه بتمن را اعلام می‌کرد. روز گذشته نیز این شرکت دست به انتشار تصویری مجهول از این بازی زد که در آن لوگویی نصفه‌ای به چشم می‌خورد که در زیر آن نوشته شده بود "شوالیه را بدست آور" که این همانطور که گیمرهای عنوان بتمن با آن آشنایی دارند به این شخصیت مربوط می‌شود.

سال گذشته نیز استودیو WB Games Montreal تصاویر مبهمی از این بازی منتشر کرده بود و انتشار این تصویر نصفه و نیمه باعث شد بسیاری از کاربران نسبت به آن واکنش نشان دهند و به نوعی می‌توان گفت گیمرهای این بازی، از انتشار اخبار گنگ درباره بازی Batman Arkham خسته شده‌اند.

ساخت نسخه جدید مجموعه بتمن قطعی شد

استودیو WB Games Montreal پس از مشاهده واکنش‌های بسیار تند کاربران به سرعت دست به انتشار تصویر کامل این لوگو زد و پس از مدت‌ها انتظار نهایاتا لوگو نسخه جدید بازی بتمن پخش شد.

بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

این لوگو به نوعی شباهت به آرم دادگاه دارد؛ همچنین طبق اطلاعاتی که در گذشته درباره این بازی منتشر شده بود، بتمن با یکی از گروه‎‌های شروری که در گذشته مبارزه کرده بود، در این عنوان رو در رو خواهد شد اما هنوز هیچ کدام از این اطلاعات درباره بازی مذکور تایید نشده است و باید تا زمان معرفی رسمی بازی توسط شرکت WB Games Montreal منتظر ماند.همچنین با توجه به واکنش کاربران انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات جدید از این بازی منتشر شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان