مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد


مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد

ریزر از مینی پیسی گیمینگ خود به نام تاماهاک در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. این مینی پی سی گیمینگ حاصل افزودن پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند به NUC جدید اینتل است. اوایل همین هفته بود که اینتل از جدیدترین مینی پی سی خود، Ghost Canyon رونمایی کرد. این NUC مجهز به تراشه i9 اینتل است و... نوشته مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد اولین بار در...

ریزر از مینی پیسی گیمینگ خود به نام تاماهاک در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. این مینی پی سی گیمینگ حاصل افزودن پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند به NUC جدید اینتل است.

اوایل همین هفته بود که اینتل از جدیدترین مینی پی سی خود، Ghost Canyon رونمایی کرد. این NUC مجهز به تراشه i9 اینتل است و به واسطه اندازه بزرگترش نسبت به مدل‌های قبلی، می‌توان پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند بزرگ را به آن متصل کرد.

مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شدمینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد

همین خصوصیات برای ریزر کافی بود تا با بهره بردن از آن‌ها، مینی پی سی گیمینگ خود به نام تاماهاک را بسازد. قیمت تاماهاک هنوز مشخص نیست، ولی به گفته ریزر این مینی پی سی می‌تواند شامل یک پاور 750 واتی، پردازنده i9 اینتل، رم 64 گیگی دی دی آر 4 و پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce RTX 2080 باشد. چنین مشخصات سخت افزاری، عملکرد قدرتمند را در کنار اندازه کوچک و قابلیت جا به جایی آسان برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شدمینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد

جدای از تاکید ریزر بر اندازه کوچک این کامپیوتر، تاماهاک همچنین بهترین گزینه برای کسانی است که تجربه سر هم کردن کیس کامپیوتر را ندارند. با خرید این مینی پی سی، خود را از دردسر نصب سخت افزارها درون کیس و اتصال آن‌ها به یکدیگر خلاص خواهید کرد!

مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شدمینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد

NUC اینتل خود یک کارتریج است که شامل سی پی یو، رم و حافظه است. اضافه کردن و اتصال سخت افزارهای دیگر به این کارتریج فوق العاده ساده است و حتی می‌توانید به آسانی سی پی یو، رم و حافظه اورجینال دستگاه را با نمونه‌های دلخواه خودتان تعویض کنید. تنها کافی است که قفل محفظه کامپیوتر را باز کرده و آن را بیرون بکشید.

مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شدمینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد

کسانی که تا به حال یک کیس معمولی را سر هم نکرده‌اند، قطعا از این طریق نیز این کار را یاد نمی‌گیرند، اما تاماهاک جمع و جور کردن یک پی سی گیمینگ را به میزان قابل توجهی ساده‌‌تر کرده است. فعلا باید منتظر باشیم تا ببینیم زمانی که این محصول در چهارماه اول سال 2020 عرضه می‌شد، استقبال از آن چقدر خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 : اکشن کم Insta360 One R را به پهپاد خود وصل کرده و ویدیوهای 360 درجه‌ای بگیرید ظهور انسان های مصنوعی با پروژه نئون سامسونگ (گجت تی وی) کانسپت خودران آئودی AIME در نمایشگاه CES 2020 (گجت تی وی) گیم پد Kishi برند ریز ؛ اتصال به گوشی با کمترین نرخ تأخیر نگاهی ویدیویی به لپ تاپ لنوو تینک بوک پلاس در نمایشگاه CES 2020 سامسونگ پشت درهای بسته از گوشی رول شونده خود رونمایی کرد مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر معرفی شد پادری هوشمند متئو (Mateo) وزن، حالت بدن و سایز پای شما را تشخیص می‌دهد پهپاد وی کاپتر فالکون با پیوستگی پروازی 50 دقیقه‌ای معرفی شد! شرکت ولودین تنها با 100 دلار تکنولوژی لیدار را به ماشین‌های خودران می‌آورد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس