عرب: مشکلی در برگزاری اردوی برون‌مرزی حدادی و تفتیان نداریم


سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید در مورد برنامه‌های دوومیدانی‌کاران المپیکی مشکلی وجود ندارد و به زودی اردو‌های برون مرزی آن‌ها شروع می‌شود.

عرب: مشکلی در برگزاری اردوی برون‌مرزی حدادی و تفتیان نداریم

ایرج عرب، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه فجر گفت: مسابقات از نظر کمی و کیفی خوب است. فدراسیون از قبل همه تمهیدات لازم را اندیشیده بود تا مسابقات با کیفیت برگزار شود. امکانات و سالن خوبی را در اختیار گذاشتیم و با توجه به تلاش‌های انجام شده به نظر می‌رسد مسابقات تاالان با کمیت و کیفیت خوبی انجام‌شده است.

او در مورد کاهش تعداد کشور‌هایی که قرار بود در مسابقات شرکت کنند بیان کرد: حدود ۸ کشور اعلام آمادگی کرده بودند که تقریبا دو روز مانده به مسابقات با توجه به حملات تروریستی و ناامنی‌هایی که آمریکایی‌ها در منطقه ایجاد کرد و ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی متاسفانه حدود ۵ تیم ترجیح دادند در این مسابقات شرکت نکنند.

عرب با اعلام رضایت از سطح کیفی جام فجر گفت: سطح کیفی مسابقات تا الان خوب بوده و کارشناسان فنی هم از سطح مسابقات رضایت دارند.

او در مورد وضعیت اردو‌ها و برنامه‌های احسان حدادی و حسن تفتیان گفت: با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین جلسات منظمی که در ستاد سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی برگزار شده کلیه برنامه‌های آقای تفتیان و حدادی گرفته شد و برنامه ریزی برای اردوهایشان انجام گرفت. اردوی داخلی آن‌ها تازه تمام شده است و کارهایی، چون تهیه ارز و هماهنگی‌هایی، چون عقد قراداد با مربیانشان صورت گرفته و هیچ‌مشکلی در مورد اعزام آن‌ها به خارج از کشور وجود ندارد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که قرارداد مربی تفتیان منعقد شده است؟ گفت: مشکلی برای عقد قرارداد نداریم و همه کار‌های لازم انجام شده است. کار‌های اعزامشان هم تمام شده و در اولین فرصت انجام می‌شود.

او در مورد روند انجام کار‌های مربوط به انتخابات ریاست فدراسیون گفت: ثبت نام انجام شد و کمیته تطبیق مدیریتی تشکیل و تعدادی از کاندیدا‌ها تایید شدند. سپس اسامی برای تایید صلاحیت به مراجع مسئول فرستاده شد و به محض اینکه صلاحیت‌ها برسد و هماهنگی‌های لازم انجام شود انتخابات برگزار می‌شود.

عرب در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات قبل از پایان سال ۹۸ برگزار می‌شود؟ گفت: منتظر هستیم تا کار‌های اداری انجام می‌شود و نمی‌توانم زمان دقیقی را اعلام کنم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور