عرب: مشکلی در برگزاری اردوی برون‌مرزی حدادی و تفتیان نداریم


عرب: مشکلی در برگزاری اردوی برون‌مرزی حدادی و تفتیان نداریم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید در مورد برنامه های دوومیدانی‌کاران المپیکی مشکلی وجود ندارد و به زودی اردوهای برون مرزی آنها شروع می‌شود.

به گزارش ایسنا، ایرج عرب، سرپرست فدراسیون‌ دوومیدانی در مورد مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه فجر گفت: مسابقات از نظر کمی و کیفی خوب است. فدراسیون از قبل همه تمهیدات لازم را اندیشیده بود تا مسابقات با کیفیت برگزار شود. امکانات و سالن خوبی را در اختیار گذاشتیم و با توجه به تلاش‌های انجام شده به نظر می‌رسد مسابقات تاالان با کمیت و کیفیت خوبی انجام‌شده است.

او در مورد کاهش تعداد کشورهایی که قرار بود در مسابقات شرکت کنند بیان کرد: حدود ۸ کشور اعلام آمادگی کرده بودند که تقریبا دو روز مانده به مسابقات با توجه به حملات تروریستی و ناامنی‌هایی که ‌آمریکایی‌ها در منطقه ایجاد کرد و ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی متاسفانه حدود ۵ تیم ترجیح دادند در این مسابقات شرکت نکنند.

عرب با اعلام رضایت از سطح کیفی جام فجر گفت: سطح کیفی مسابقات تا الان خوب بوده و کارشناسان فنی هم از سطح مسابقات رضایت دارند.

او در مورد وضعیت اردوها و برنامه‌های احسان حدادی و حسن تفتیان گفت: با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین جلسات منظمی که در ستاد سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی برگزار شده کلیه برنامه‌های آقای تفتیان و حدادی گرفته شد و برنامه ریزی برای اردوهایشان انجام گرفت. اردوی داخلی آنها تازه تمام شده است و کارهایی چون تهیه ارز و هماهنگی‌هایی چون عقد قراداد با مربیانشان صورت گرفته و هیچ‌مشکلی در مورد اعزام آنها به خارج از کشور وجود ندارد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که قرارداد مربی تفتیان منعقد شده است؟ گفت: مشکلی برای عقد قرارداد نداریم و همه کارهای لازم انجام شده است. کارهای اعزامشان هم تمام شده و در اولین فرصت انجام می‌شود.

او در مورد روند انجام کارهای مربوط به انتخابات ریاست فدراسیون گفت: ثبت نام انجام شد و کمیته تطبیق مدیریتی تشکیل و تعدادی از کاندیداها تایید شدند. سپس اسامی برای تایید صلاحیت به مراجع مسئول فرستاده شد و به محض اینکه صلاحیت‌ها برسد و هماهنگی های لازم انجام شود انتخابات برگزار می‌شود.

عرب در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات قبل از پایان سال ۹۸ برگزار می‌شود؟ گفت: منتظر هستیم تا کارهای اداری انجام می‌شود و نمی‌توانم زمان دقیقی را اعلام کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن