حمله موشکی سپاه، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید


حمله موشکی سپاه، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

اندیمشک - ایرنا - امام جمعه اندیمشک با تجلیل از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: این اقدام بزرگ سپاه بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: بعد از جنگ جهانی هیچ کشوری اینگونه با شهامت و اقتدار پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار نداده بود اما ما در همان ساعت به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، پایگاه نظامی آنها را موشک باران کردیم.
وی حمله موشکی را حاوی پیام‌های بزرگ و التیامی بر درد مردم دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه چشم آمریکا را کور کرد که نشان از اوج عزت و اقتدار و ثمربخشی خون شهدای انقلاب اسلامی از جمله سردار سلیمانی است.
امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه باید انتقام خون سردار بزرگ سپاه اسلام را می‌گرفتیم، افزود: هرگز با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و هرکسی صحبت از مذاکره کند از مردم تودهنی می‌خورد.
حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به روشن شدن ماهیت آمریکای جنایتکار، گفت: ملت ما هرگز به این کشور حامی تروریسم اعتماد نخواهد کرد.
وی بیان کرد: خون سردار سلمیانی پیامدهای زیادی به همراه داشت از جمله اینکه خون این شهید والامقام و قیامتی که مردم در تشییع پیکر مطهر کردند سبب واهمه دشمن شد.
امام جمعه اندیمشک افزود: ترامپ با اغتشاشات بنزینی اخیر به خیال خود مردم را ناامید از انقلاب می‌دانست و این خطای بزرگ راهبردی را انجام داد اما حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سبب نمایش عزت، اقتدار و اعتقاد مردم به نظام اسلامی شد.
وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی در قلوب مردم ایران اسلامی است و این شخصیت ارزنده معادلات دشمن را بر هم زده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر