پیشنهاد اینتر برای جذب مهاجم فرانسوی چلسی


پیشنهاد اینتر برای جذب مهاجم فرانسوی چلسی

به گزارش گل، اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی چلسی از اینتر یک پیشنهاد رسمی دریافت کرده و مشتاق ترک لندن و پیوستن به نراتزوری است.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام وبسایت گل، باشگاه اینترمیلان پیشنهادی رسمی برای جذب اولیویه ژیرو ارائه داده و این ستاره فرانسوی چلسی مشتاق است با ترک این تیم راهی میلان شده و به مربی سابقش آنتونیو کونته بپیوندد. ژیروی 33ساله در فصل جاری به ندرت از سوی فرانک لمپارد در ترکیب چلسی مورد استفاده قرار گرفته است.

این ملی‌پوش فرانسوی تا این لحظه تنها 5 بار به عنوان بازیکن فیکس برای چلسی به میدان رفته و لمپارد به جای او ترجیح می‌دهد از تامی آبراهام و میچی باتشوایی استفاده کند.

پیشنهاد اینتر برای جذب مهاجم فرانسوی چلسی

بر اساس گزارش گل، اینتر که هدایتش به عهده سرمربی سابق چلسی آنتونیو کونته است، اشتیاق زیادی برای جذب این مهاجم فرانسوی دارد و در ملاقاتی که روز پنج‌شنبه بین نمایندگان باشگاه اینتر و ژیرو اتفاق افتاده پیشنهاد رسمی باشگاه ایتالیایی به او تسلیم شده است.

بر اساس این پیشنهاد اینتر، دستمزد اولیه ژیرو برای فصل اول حضور در اینتر 4.4 میلیون یورو در سال خواهد بود که در دو فصل بعدی به 3.5 میلیون یورو در سال کاهش می‌یابد. ژیرو قراردادی سه ساله تا تابستان 2022 با اینتر امضا خواهد کرد. گل می‌گوید ژیرو با مفاد این پیشنهاد موافقت کرده و امیدوار است چلسی هم با این انتقال موافقت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو