شهادت سپهبد سلیمانی، جهان را تکان داد


شهادت سپهبد سلیمانی، جهان را تکان داد

حق جو با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی جهان را تکان داده، گفت: چون او ذوب در خدا شد، خدا نیز او را عزیز قرار داد و آیندگان در مورد آثار و برکات شهادت این سردار خواهند نوشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم سوگواری سردار سپهبد «شهید قاسم سلیمانی» امروز (17 دی) در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد حق جو» در این مراسم که با حضور پر شور مردم و مسئولین شهرستان کهگیلویه برگزار شد، با بیان اینکه ابر قدرت غرب در حال افول است، گفت: جمهوری اسلامی روز به روز در حال رشد بوده و این نشانه های خداوندی است.

مدیر حوزه علمیه دهدشت اظهار داشت: جمهوری اسلامی را خدا نازل کرده، آن را حفظ و به صاحب اصلی یعنی مهدی زهرا (عج) تحویل خواهد داد.

وی یادآور شد: این نظام جمهوری اسلامی برای انسان های آخر الزمان یک مائده آسمانی است تا ببینیم چه کسانی توفیق استفاده از این مائده الهی را داشته باشند.

حق جو خاطرنشان کرد: سید الشهدای مدافع حرم، شهید حاج قاسم سلیمانی است و کسی که محبت سلیمانی را در قلب نداشته باشد، زیان کرده است.

مدیر حوزه علمیه دهدشت با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی جهان را با این موهبت الهی تکان داده، گفت: چون او ذوب در خدا شد، خدا نیز او را عزیز قرار داد و آیندگان در مورد آثار و برکات شهادت این سردار خواهند نوشت.

وی خطاب به کسانی که گفت و گوی دیپلماتیک را به جای انتقام مطرح می کنند، گفت: انتقام با دیپلماسی محقق نخواهد شد.

حق جو با اشاره به اینکه از صبح جمعه تاکنون روح از بدن ما خارج شده و چشم های گریان ما به اخبار مختلف دوخته شده است، تاکید کرد: این چشم ها منتظر انتقام گرفتن از خون این سردار بزرگ اسلام است.

مدیر حوزه علمیه دهدشت خاطرنشان کرد: همه منتظر این خبر هستند که «ملت ایران دست خدا از آستین سپاه بیرون آمده و انتقام سردار دل ها را گرفته است».

وی گفت: وظیفه ما نیز این است که از شهادت، عظمت و بزرگی این شهیدان درس بگیریم و خود را از دنیا طلبی و دوز و کلک پاک کنیم و به دنبال هدف شهداء باشیم که همان تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق