نباید برای ارزیابی و امتیاز دهی در نماز حضور پیدا کنیم


نباید برای ارزیابی و امتیاز دهی در نماز حضور پیدا کنیم

وظیفه ستاد اقامه نماز در راستای ارزیابی دستگاه های اجرایی در زمینه نماز را سنگین دانست و گفت: نباید برای ارزیابی و امتیاز دهی در نماز حضور پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی» امروز (19 دی) در نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: بخش زیادی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایه فرهنگ قرآن، عترت و نماز استوار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اداره کل دارای معاونت های هنری، فرهنگی و قرآن و عترت است، اظهار داشت: هرچند به لحاظ مالی در مضیقه قرار داریم، ولی در تلاش برای برگزاری جشنواره استانی قرآن و عترت هستیم.

وی با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد در راستای ترویج نماز نیز فعالیت هایی دارد، اضافه کرد: موسسات قرآنی وابسته به ارشاد اسلامی نیز برنامه های مختلف قرآنی، مسابقه و فعالیت های دینی و فرهنگی دارند.

پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی مثل اکسیژنی است که وجود دارد و ما نمی بینیم، ابراز داشت: کارها و فعالیت های خوبی توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می گیرد که دیده نمی شود و دلایل مختلفی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه ستاد اقامه نماز در راستای ارزیابی دستگاه های اجرایی در زمینه نماز را سنگین دانست و گفت: فرهنگ و ارشاد در زمینه نماز فعالیت های خوبی دارد که بخشی از آنها در قالب جشنواره قرآن و عترت انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه نماز جماعت ظهر و عصر به صورت مداوم در این اداره کل برپا می شود، گفت: نباید برای ارزیابی و امتیاز دهی در نماز حضور پیدا کنیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...