نزاع دسته جمعی دانش آموزان مدرسه دخترانه +فیلم / هند


نزاع دسته جمعی دانش آموزان مدرسه دخترانه +فیلم / هند

حوادث رکنا: نزاع دسته جمعی دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در هند به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نزاع دسته جمعی دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه هند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یکی از دانش آموزان و با تلفن همراه تهیه شده است درگیری دو گروه از دانش آموزان دختر را در داخل یک فروشگاه نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که دانش آموزان در حالی که مشت و لگد به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند به شدت با هم درگیر شده اند. در این ویدئو در حالی که برخی از آن‌ها روی زمین افتاده اند از سوی همکلاسی‌های خود با مشت و لگد مورد حمله قرار می‌گیرند. عده‌ای از شاهدان عینی در ویدئوی منتشر شده در تلاش برای جداسازی دانش آموزان از یکدیگر و پایان دادن به درگیری دیده می‌شوند. بنا به ویدئوی منتشر شده ظاهرا درگیری میان دو گروه از دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی رخ داده است.

بنا به گزارش رسانه‌های هند این درگیری که پس از اتمام مدرسه آغاز شد برای ساعت‌ها ادامه داشت. هنوز علت دقیق درگیری این دو گروه از دانش آموزان دختر مشخص نشده است. محل وقوع درگیری منطقه یامونا ویهار شهر دهلی هند بوده است. پلیس محلی هند تحقیقات در مورد این حادثه را با کمک مسئولان مدرسه آغاز کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش