خشکشویی مبل


خشکشویی مبل

امروزه یکی از اصلی ترین وسایل منزل، مبلمان است. روی مبل می نشینیم، روی مبل غذا و تنقلات میل می کنیم و حتی ممکن است روی مبل بخوابیم! همه این ها نشان دهنده استفاده زیاد از مبل در خانه های ما است. طبیعی است که وسیله ای با این میزان استفاده، خیلی زود کثیف می شود و نیاز به تمیز کردن دارد. استفاده از خدمات خشکشویی مبل، یکی از بهترین روش ها برای تمیز...

امروزه یکی از اصلی ترین وسایل منزل، مبلمان است. روی مبل می نشینیم، روی مبل غذا و تنقلات میل می کنیم و حتی ممکن است روی مبل بخوابیم! همه این ها نشان دهنده استفاده زیاد از مبل در خانه های ما است. طبیعی است که وسیله ای با این میزان استفاده، خیلی زود کثیف می شود و نیاز به تمیز کردن دارد. استفاده از خدمات خشکشویی مبل، یکی از بهترین روش ها برای تمیز کردن مبل است تا این وسیله پرکاربرد در منزل، دوباره روی تمیزی را ببیند.

خشکشویی مبل چیست؟

یکی از خدمات مهم خشکشویی آنلاین واش لین، مبل شویی در منزل است. این خدمت شامل شستشوی مبل و هر آنچه که مربوط به آن است می شود. این بدین معنی است که اگر از خدمات خشکشویی مبل استفاده کنید، علاوه بر شستن خود مبل، کوسن، صندلی ، بالش های مبل و... نیز به طور کامل شسته خواهد شد. ویژگی خوب روش جدید خشکشویی مبل این است که انواع مبلمان از مبل سلطنتی و کلاسیک گرفته تا مبل مدرن را می توان با استفاده از این روش شستشو، با بالاترین کیفیت تمیز کرد.

البته علاوه بر خشکشویی آنلاین، برخی قالیشویی ها نیز این خدمت را ارائه می دهند. تجربه ثابت کرده که به دلیل تفاوت مدل شستشوی مبل با فرش و قالی، قالیشویی ها نمی توانند به خوبی از پس این کار برآیند. با این حال بهتر است قبل از سفارش، تحقیقات خود در این زمینه را تکمیل کنید.

خشکشویی مبل

نکاتی که باید برای شستشوی مبل به آن توجه داشته باشید

برای مبل شویی در منزل باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا نتیجه، هم باعث تمیزی مبل شود و هم عمر پارچه یا رویی مبل کم نشود. به همین علت خشکشویی مبل در منزل را باید با دقت بالایی انجام دهید و تا جای ممکن از مجموعه های حرفه ای برای این کار کمک بگیرید.

به جنس رویی مبل توجه کنید

اولین و مهمترین نکته ای که برای شستن مبل باید مد نظر قرار دهید، جنس رویی آن است. مواد شوینده و نوع وسیله ای که با آن قصد شستشوی مبل را دارید، وابسته به جنس رویی مبل است. همچنین نوع دوخت رویی به بدنه مبل و اسفنج به کار رفته در آن نیز می تواند در روش شستشو مهم باشد. در نتیجه بهتر است توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید.

خشکشویی مبل

یکی از دلایلی که توصیه می شود از شستن مبل در منزل به صورت شخصی خودداری کنید، عدم اطلاع از نکات ریزی است که عدم رعایت آن ها باعث آسیب به مبل می شود. درست است که خشکشویی مبل در منزل انجام می شود؛ اما چه بهتر که این کار را به افراد حرفه ای و کاربلدی بسپارید که تجربه زیادی در این زمینه دارند. خوشبختانه واش لین به عنوان یکی از برترین خشکشویی های آنلاین در ایران، خدمات مبل شویی را نیز به خدمات خود اضافه کرده که می توانید از این خدمات با بهترین قیمت استفاده کنید.

شستشوی مبل را با دستگاه تخصصی انجام دهید

از مهمترین نکاتی که برخی خانواده ها به آن توجه نکرده و باعث خراب شدن مبل می شوند، شستشوی دستی و بدون توجه به ورود آب به الیاف است. یکی از دلایلی که باعث شده تاکید شود برای خشکشویی مبل از دستگاه مخصوص استفاده کنید، همین موضوع است. برخی به جای استفاده از دستگاه تخصصی شستن مبل، از دستگاه بخار شور استفاده می کنند که ممکن است باعث آسیب به پارچه یا چرم مبل شود. شستن مبل با آب نیز کار صحیحی نیست و باعث کاهش عمر مبلمان خواهد شد.

وجود دستگاه های حرفه ای کمک می کند تا هم مبلمان به صورت کامل تمیز شود و هم آسیبی به رویی مبل و داخل مبل نرسد. البته باید توجه داشته باشید که کار کردن با چنین دستگاهی نیز یک کار تخصصی است و هر فردی از پس آن بر نمی آید. برای این کار می توانید از واش لین به عنوان بهترین خشکشویی آنلاین در تهران کمک بگیرید. بهترین و به روزترین دستگاه های مبل شویی در واش لین تهیه شده اند تا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن، خشکشویی مبل در تهران انجام شود.

واش لین به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های خشکشویی، تلاش می کند تا همواره در تمام ایام سال کیفیت یکسانی از خدمات خشکشویی مبل ارائه دهد. با این حال بهتر است برای جلوگیری از اتفاقاتی که هیچ گاه خبر نمی کنند، با برنامه ریزی از قبل، به شلوغی ایام عید بر نخورید.

سخن پایانی

استفاده از خدمات خشکشویی مبل در تهران و دیگر شهرستان ها می تواند به زیبایی خانه و محل کار کمک کند. با توجه به هزینه مناسب و تجربه زیاد مجموعه واش لین، دیگر نیازی به توجه در مورد نکاتی که در این مطلب به آن اشاره شد نخواهید داشت. کافی است همین حالا از طریق اپلیکیشن واش لین برای سفارش خشکشویی مبل اقدام کنید. اگر اولین بار است از واش لین استفاده می کنید، امکان استفاده از تخفیف ویژه برای شما نیز مهیا است. مبل ها آماده تمیز شدن هستند، پس همین حالا اقدام کنید!

ثبت سفارش در واش لین

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین (دانلود برای اندروید و آی او اس)

وب اپلیکیشن خشکشویی (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)

ربات تلگرام خشکشویی (@washlinbot)

تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403