برگزاری شام غریبان سردار سلیمانی در مساجد پایتخت


برگزاری شام غریبان سردار سلیمانی در مساجد پایتخت

همزمان با شام غریبان سردار سپهبد قاسم سلیمانی نشست‌های تبیین شخصیت و آرمان‌های والای این شهید پرافتخار اسلام در تعدادی از مساجد پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه های بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تبیین سیره شخصیتی و آرمان والای این شهید پرافتخار اسلام در تعدادی از مساجد پایتخت برگزار می شود.

این مراسم بزرگداشت در مسجد المتقین واقع در خیابان شریعتی، جنب پل بزرگراه شهید صدر، خیابان شهید ستار کشانی امشب 17 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام یوسف رفیعی و با مداحی مرتضی بیگلری برگزار می شود.

این نشست تبیینی در مسجد جامع قمر بنی هاشم(ع) واقع در نیاوران، انتهای خیابان بوکان، میدان آبک هم با سخنرانی حجت الاسلام سید عباس مولایی و با مداحی اتابک عبداللهی اردبیلی، امشب (سه شنبه ۱۷ دی ماه) بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

بنابراین گزارش، نشست تبیین شخصیت و سیره شهید سردار سلیمانی در مسجد نور واقع در قیطریه هم با سخنرانی حجت الاسلام رحیم زاده امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

همچنین مراسم تبیین آرمان های والای این سردار آسمانی امشب (شنبه، ۱۷ دی ماه) در مسجد حسینیه ارشاد واقع در خیابان شریعتی با سخنرانی سردار نوعی اقدم و با مداحی احمد حلف زاده و با قرائت قرآن کریم توسط استاد احمد ابوالقاسمی برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟