نماینده ولی فقیه در خوزستان: جامعه اسلامی ما نیازمند سردار سلیمانی‌ها است


نماینده ولی فقیه در خوزستان: جامعه اسلامی  ما نیازمند سردار سلیمانی‌ها است

اندیمشک_ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جامعه اسلامی نیازمند شخصیت‌های ارزنده‌ای چون سردار سلیمانی‌ است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد نبی موسوی فرد شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز ایام فاطمیه و گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد کوی فرهنگیان اندیمشک افزود: شخصیت خاص این انسان والامقام به گونه ای بود که مردم برای مراسم تشییع پیکر مطهرش با شکوه و جلوه خاصی حضور داشتند.
وی با اشاره به لزوم الگوپذیری از چنین انسان های وارسته ای بیان کرد: به گونه ای با مردم رفتار کنیم که اگر روزی از میانشان رفتیم متاسف باشند، من اعتقاد دارم اگر فرصت برای همه مناطق فراهم می شد حداقل ۶۰ میلیون نفر برای مراسم حاج قاسم به خیابانها می امدند .
امام جمعه اهواز افزود: پدران و مادران ، آموزش و پرورش و معلمان باید این چنین فرزندانی تربیت کنند،کشور ما نیاز به چنین انسانهایی دارد، اگر چنین مدیرانی داشته باشیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی مثال زدنی است افزود: ابرقدرتی مثل روسیه نمی تواند حتی یک فشنگ به سوی آمریکا شلیک کند اما ما پایگاه نظامی آنها را زدیم و در واقع اقتدار آنها را شکستیم ، در هر حالاخراج امریکا از منطقه انتقام اصلی ماست.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آمریکا در هرکجا اردوکشی نظامی داشته، ماندگار شده ونه تنها از آن جا خارج نشده بلکه پایگاه های متعدد نظامی راه انداخته است.
وی افزود : اما امروز هیمنه آمریکا با جهاد حاج قاسم ها شکسته شده است و این مایه عزت و افتخار برای همه ما است.
حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت: عزت و اقتدار ما در دنیا به گونه ای شده که اقتدار یک ابرقدرت را بر زمین زدیم و آنها جرات پاسخ ندارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شعارهای انقلاب مطابق با فطرت انسان است و هرزمان کسی به دنبال این شعارها باشد به سعادت می رسد.
امام جمعه اهواز با تسلیت ایام فاطمیه افزود: الگوپذیری از اهل بیت علیه السلام راه سعادت دنیا و آخرت است.

وی با بیان ویژگی های حضرت زهرا (س) ، گفت:ویژگی های منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا (س) مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان