کنسول شرکت Origin، ترکیبی از تمام پلتفرم‌های بازی


کنسول شرکت Origin، ترکیبی از تمام پلتفرم‌های بازی

شرکت Origin به تازگی کنسول خود که در آن از کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر استفاده شده را معرفی کرده کرد.

کنسول شرکت Origin، ترکیبی از تمام پلتفرم‌های بازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۱۰ سال پیش شرکت Origin که یکی از فروشگاه‌های آنلاین پلتفرم کامپیوتر است، از دستگاهی رونمایی کرد که در آن دو کنسول پلتفرم کامپیوتر و Xbox 360 با یکدیگر ترکیب شده بودند. در زمان معرفی این دستگاه، هدف شرکت Origin صرفا بازاریابی برای این دستگاه بود و قصد داشت ببیند که آیا گیمر‌ها از آن استقبال خواهند کرد خیر، این دستگاه در تولد ۱۰ سالگی شرکت Origin معرفی شده بود و در آن زمان تقریبا همه‌ی گیمر‌ها را شگفت زده کرد؛ اما ظاهرا این شرکت به تازگی از نسخه نهایی دستگاه خود پرده برداری کرده است و گیمر‌های علاقه‌مند می‌توانند آن را در سال آینده خریداری کنند.

اما این دستگاه با نمونه نمایشی خود در سال ۲۰۱۰ تفاوت‌های زیاده کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ورود کنسول PS4 به این دستگاه اشاره کرد. شرکت Origin در نسخه جدید دستگاه خود که شاید بتوان اسم کنسول روی آن گذاشت، از کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One S All-Digital Edition استفاده کرده است. تمامی کنسول‌های موجود در این دستگاه از سخت افزار اصلی خود استفاده می‌کنند و Origin هیچ کدام از آن‌ها را تغییر نداده است؛ اما قابلیتی بسیار جذاب در این دستگاه وجود دارد که به وسیله آن گیمر‌ها می‌توانند از هارد دیسک SSD برای هر کدام از کنسول‌ها استفاده کنند.

کنسول شرکت Origin، ترکیبی از تمام پلتفرم‌های بازی

همچنین در این کنسول امکان استفاده از هر دو کنسول PS4 و Xbox به صورت همزمان وجود دارد و کاربران می‌توانند از این دو کنسول در دو مانیتور یا تلویزیون جداگانه استفاده کنند. در این دستگاه غیر از کارت‌گرافیک‌های موجود در کنسول‌ها کارت گرافیک Elgato 4K60 Pro نیز وجود دارد که توانایی اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K و فرکانس ۶۰ فریم بر ثانیه را داراست.

بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

کامپیوتر موجود در این کنسول نیز از پردازنده‌های Intel Core یا AMD Ryzen استفاده خواهد کرد، کارت گرافیک موجود در این کنسول هم از نسل جدید کارت گرافیک‌های GeForce RTX انویدیا خواهد بود. تاریخ عرضه این کنسول هنوز اعلام نشده است، اما طبق اعلام Origin این کنسول با قیمتی حدود ۲۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس