برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در مرکز علمی کاربردی همیاری های شهرداری


برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در مرکز علمی کاربردی همیاری های شهرداری

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عناصری که ستون اسلام را زنده نگه می‌دارد، انسان های فداکاری هستند که ادامه دهنده راه رهبری هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مرکز علمی کاربردی همیاری های شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: انسان به دلیل فطرت حق خواه و حق جو قیام می کند و این تربیت ابتدا به جامعه، سپس به خانواده و در پایان به محیط دوستان بر می‌گردد.

وی ادامه داد: محیط دانشگاهی تاثیر بالایی بر جوانان دارد، دانشجویی که نمره می‌خواهد تسلیم استاد و در بازار تسلیم کارفرما است و آنها هستند که می‌توانند قدرت تربیتی جوانان را بالا ببرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به سه عامل نجات دهنده کشور اشاره کرد و گفت: رهبری اولین عامل نجات دهنده کشور است، نمایندگان الهی آمده اند تا جامعه بشری را به مسیر صحیح هدایت کنند، عامل دوم برنامه های الهی است که به صورت قرآن و عترت آمده است و عامل سوم فداکاران در راه رهبری و قرآن هستند که در حقیقت مردم اگر خود را با محتوای اسلام و قرآن تطبیق دهند قدرت وسیعی دارند.

سالک افزود: امروز نقش رهبری در نجات امت ها نقش اساسی است، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی دو بار قسم خورد که عاقبت به خیری شما در گرو ارتباط با جمهوری اسلامی است و این یک اعتقاد است که ستون اسلام پا بر جا بماند، دشمن تلاش می‌کند این ستون را براندازد اما باید افرادی که دارای عقل و جهاد هستند به میدان بیایند.

وی گفت: عنصر دوم که ستون اسلام را زنده نگه می‌دارد انسان های فداکاری هستند که ادامه دهنده راه رهبری هستند. در این راهپیمایی ها مردم اشک شوق و فقدان و عشق ریختند و خشم کردند که اشک و خشم منجر به انتقام شد. حمله به پایگاه های نظامی آمریکا به قول مقام معظم رهبری تنها یک سیلی‌بود و آمریکا منتظر انتقام بزرگ‌تری باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دانشجویان ایرانی نخبه هستند، در دانشگاه علمی کاربردی مقالات خوبی نوشته است و دانشجویان توانمند و ماهری تحصیل می کنند که آینده ساز کشور هستند و همه ما مسئول ارتقای توحیدی جوانان هستیم.

مراسم سوگواری به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بعد از ظهر چهارشنبه در مرکز علمی کاربردی شهرداری های استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان