ندای تکبیر مردم در خوزستان طنین‌انداز شد


ندای تکبیر مردم در خوزستان طنین‌انداز شد

اهواز - -ایرنا - فریادهای تکبیر مردم خوزستان در تقدیر از اقدام انقلابی اخیر سپاه پاسداران در موشکباران 2 پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، شامگاه چهارشنبه در جای‌جای این استان طنین‌انداز شد.

به گزارش ایرنا همزمان با سراسر کشور، برخی شهروندان خوزستانی شامگاه چهارشنبه بر بام منازل خود فریاد تکبیر سرداده و شادمانی خود را از پاسخ کشورمان به جنایت اخیر آمریکا را نشان دادند.

همچنین در بیشتر مساجد و حسینیه‌های خوزستان ، پس از اقامه نماز مغرب و عشا ، فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس سر داده شد.

موج خوشحالی شهروندان خوزستانی در فضای مجازی از صبح روز چهارشنبه و پس از انتشار خبر موشکباران ۲ پایگاه آمریکا در عراق به خوبی مشهود است.
گزارش خبرنگار ایرنا از اندیمشک حاکیست:شهروندان این شهرستان با امضای توماری در میدان امام خمینی(ره) این شهر انزجار خود را از جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش اعلام کردند.
یکی از جوانان اندیمشک شامگاه چهارشنبه که با فریاد تکبیر شادمانی خود را نشان داده بود گفت: تکبیر رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه ها بوده است و امروز همه با هم به پاس این حرکت انقلابی سپاه علیه استکبار بار دیگر فریاد تکبیر سردادیم.
یکی دیگر از جوانان اندیمشک گفت:جنایت اخیر آمریکا و شهادت سردار بزرگ ما با دستان جنایتکاران آمریکا نشان دهنده ترس آنها از ایران اسلامی بود.
مهدی خرم دین افزود:پیروزی واقعی از آن انقلاب اسلامی است و با این جنایت ، جامعه جهانی به ماهیت کریه و جنایتکار آمریکا پی برد.
بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس، از فرماندهان مقاومت و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک زمین به زمین ۲ پایگاه اشغالگران آمریکا را استان الانبار و اربیل عراق هدف قرار داد و ضربات سنگینی را به آنان وارد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»