خوش‌شانس‌ترین مسافر هواپیمای اوکراینی/ ماجرای عجیب نجات از پرواز مرگ+عکس


مسافر پرواز تهران- اوکراین به علت توقیف خودرویش در محور سوادکوه از پرواز جاماند و از مرگ حتمی نجات یافت.

آفتاب‌‌نیوز :

سرگرد صادقی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران پلیس راه سوادکوه عصر دیروز در حوالی شهر زیراب، یک دستگاه خودروی سواری را به علت سرعت بالا توقیف کردند و پس از بررسی، متوجه خلافی بالای این ماشین شدند. صاحب این خودرو که اهل استان گلستان بود برای رسیدن به پرواز تهران- کی یف با سرعت زیاد در حال حرکت بود که ماموران پلیس راهور او را متوقف کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه ادامه داد: این مسافر خط پرواز تهران – اوکراین که به علت توقیف خودرو و نرسیدن به پروازش ناراحت بود امروز پس از اطلاع از سقوط این هواپیما و کشته شدن همه سرنشینان آن هواپیما، از نجات جان خود خوشحال شد و در تماس تلفنی با ماموران پلیس راه، از آن‌ها به خاطر نجات جانش تقدیر و تشکر کرد.

خوش‌شانس‌ترین مسافر هواپیمای اوکراینی/ ماجرای عجیب نجات از پرواز مرگ+عکس

واحد شهبازی که اهل گلستان و مدیر شرکت بازرگانی در اوکراین است در مصاحبه با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بدهی خودرو با نام فرزندش است و دیروز در سوادکوه توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت: برای بررسی فعالیت حقوقی و حسابداری شرکتم برای سال نو میلادی قرار بود با پرواز صبح امروز به اوکراین پرواز کنم که به دلیل توقیف خودرو به پرواز نرسیدم.

وی با اشاره به سقوط این هواپیما و با بیان اینکه به تقدیر اعتقاد دارم و خدا را شاکرم، افزود: دیروز اعتراضی به توقیف خودرو نداشتم و از قانون تبعیت کردم و دلخوری نداشتم و بدهی خودرو را پرداختم.

خوش‌شانس‌ترین مسافر هواپیمای اوکراینی/ ماجرای عجیب نجات از پرواز مرگ+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان