انیمیشن «زکریا جابر» ، کودک شش ساله عربستانی ساخته می‌شود


انیمیشن «زکریا جابر» ، کودک شش ساله عربستانی ساخته می‌شود

مظلومیت و شهادت کودک شش ساله عربستانی توسط حاکمان آل سعود دستمایه ساخت انیمیشنی به نام «زکریا جابر» قرار گرفته است. به گزارش شیرین طنز... ادامه مطلب... نوشته انیمیشن «زکریا جابر» ، کودک شش ساله عربستانی ساخته می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مظلومیت و شهادت کودک شش ساله عربستانی توسط حاکمان آل سعود دستمایه ساخت انیمیشنی به نام «زکریا جابر» قرار گرفته است.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداو سیما، سمیه مروتی، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر با بیان این نکته که جلسات مربوط به مراحل پیش تولید و نگارش انیمیشن «زکریا جابر» در شبکه به پایان رسیده است و موضوع آن داستان کودک شش ساله عربستانی است که به عنوان نماد و قهرمان مبارزه با وهابیون معرفی می شود، افزود: «زکریا» در زندگی و دنیای کودکانه خود با مشکلات ریز و درشتی مواجه است که هر دفعه با اندیشیدن تدابیری بر دشمنان خود که نماد وهابیت و سلفی گری هستند، پیروز می شود.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر ادامه داد: رضا فصاحت به عنوان تهیه کننده انیمیشن «زکریا جابر» ، تولید آن را به عهده دارد که پیش از این کارگردانی مجموعه های «آدمک و آدمو»، «شمس تبریزی» و «یکی من یکی تو» را در کارنامه دارد.

انیمیشن «زکریا جابر» با تکنیک کات اوت دو بعدی و در صد قسمت هفت دقیقه ای برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته خواهد شد. این انیمیشن توسط گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر تهیه می‌شود و به‌زودی تولید آن شروع می شود.

خبرنگار : سهیلا شهبازی

دبیر : پیوند مرزوقی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش