احتمال معرفی کنسول PS5 در مراسم CES


با اعلام خبر حضور کارگردان عنوان God Of War در مراسم CES، احتمال معرفی کنسول PS5 در این مراسم بالا رفت.

احتمال معرفی کنسول PS5 در مراسم CESبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بزرگ‌ترین سوال‌هایی که ذهن گیمر‌ها را درگیر کرده، مسئله معرفی کنسول PS5 است، چرا که سونی چند ماه پیش اطلاعات سخت افزاری این کنسول را اعلام کرد و انتظار می‌رود هرچه زودتر این کنسول رونمایی شود، از طرفی هم مایکروسافت نسل جدید کنسول خود را کمتر از یک ماه پیش و در مراسم Games Award 2019 معرفی کرده و همین موضوع باعث جلو افتادن زمان معرفی نسل بعدی کنسول شرکت سونی خواهد شد. اما از آنجایی که شرکت سونی نیز در مراسم CES حضور دارد بسیاری از گیمر‌ها بر این باورند که سونی قصد دارد در جریان این مراسم از کنسول PS5 پرده برداری کند.

هنوز شایعه معرفی کنسول PS5 در مراسم CES از بین نرفته بود که کوری بالوگ کارگردان مجموعه God of War اعلام کرد او و برخی از افراد تیمش نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و حتی تصاویری از سفر خود به لاس وگاس که قرار است مراسم CES در آن برگزار شود را نیز منتشر کرد؛ این موضوع شایعه احتمال معرفی کنسول PS5 در مراسم CES را تا حد زیادی به حقیقت نزدیک کرد و بحث‌های بین گیمر‌ها بار دیگر شدت گرفت.

احتمال معرفی کنسول PS5 در مراسم CES

از زمان انتشار نسخه جدید مجموعه God Of War برای کنسول PS4 در سال ۲۰۱۸، کوری بالوگ به یکی از چهره‌های شناخته شده شرکت سونی تبدیل شده است و حضور او در هر مراسمی نشان از حضور شرکت سونی در آن مراسم و خبری جدید از سوی سونی خواهد داشت و در حال حاضر مهم‌ترین خبری که سونی آن را اعلام خواهد کرد به معرفی کنسول بعدی این شرکت مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

با این حال تا زمانی که سونی کنفرانس خود در مراسم CES را برگزار نکرده، نمی‌توان روی معرفی این عنوان حساب باز کرد. مراسم CES سونی قرار است در ساعت ۸ امشب برگزار شود که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مراسم باید تا زمان برگزاری آن منتظر ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب