سپاه پاسداران به وعده‌اش عمل کرد /بار دیگر ابهت آمریکا توسط ایران شکسته شد


سپاه پاسداران به وعده‌اش عمل کرد /بار دیگر ابهت آمریکا توسط ایران شکسته شد

استاندار بوشهر با قدردانی از سپاه پاسداران در انتقام قاطع از جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سپاه پاسداران بر اساس قولی که داده بود به وعده‌اش عمل کرد و با حمله صبح امروز بار دیگر ابهت آمریکا را شکست.

عبدالکریم گراوند پیش از ظهر روز چهارشنبه در نشست با هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز رشید اسلام و فداکار نظام اسلامی ایران و همرزمانش را تسلیت و تبریک می‌گویم.

وی با قدردانی از انتقام به موقع سپاه از جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سپاه پاسداران بر اساس قولی که داده بود به وعده‌اش عمل کرد و قبل از دفن پیکر پاک سردار شهید سلیمانی انتقام سختی از آمریکای خبیث در منطقه گرفت.

استاندار بوشهر بیان کرد: سپاه پاسداران صبح امروز ۲ نقطه از پایگاه آمریکا در عراق را هدف قرار داد که این انتقام قاطع سپاه پاسداران از آمریکای خبیث نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران است.

گراوند انتقام از آمریکا را نشان اراده ایران اسلامی در صیانت از خون پاک شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش دانست و تاکید کرد: با انتقام سخت ایران از آمریکا که صبح امروز رخ داد بار دیگر ابهت آمریکا توسط ایران شکسته شد.

وی با بیان اینکه وعده نظام اسلامی ایران در انتقام خون شهید سردار سپهبد در انتقام از آمریکا عملی شد گفت: رسانه‌های بیگانه و استکباری از روز گذشته رجزخوانی‌های سران آمریکا که اگر ایران اقدام کند، عملیات دیگری انجام می‌شود را منتشر کردند که به حمدالله با تاسی از راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با افتخار نخستین سیلی را به آمریکا زده و پایگاه آمریکا در منطقه موشک باران شد.

ترور سردار سلیمانی از مظاهر بارز تروریسم دولتی است

استاندار بوشهر با بیان اینکه این اقدام حق مسلم ایران در انتقام خون پاک شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش است، افزود: اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی از مظاهر بارز تروریسم دولتی است.

عبدالکریم گراوند آمریکا را حامی اصلی تروریسم در جهان عنوان و با اشاره به ایجاد گروه تروریستی داعش با همکاری آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: داعش به دست آمریکایی‌ها ایجاد و اقدام به ترور مردم بی دفاع می‌کرد که در پی زمین‌گیر شدن این گروه‌های تروریستی، باید هم آمریکا عصبانی باشد.

وی انتقام از آمریکا در منطقه را نشان از عظمت و اقتدار ایران دانست و تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه در پی انتقام سپاه از آمریکا در تلاش هستند که این اقدام را کم رنگ کنند اما کور خوانده‌اند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه خون شهیدان سردار سلیمانی و همرزمانش دامن‌گیر آمریکایی‌های تروریست می‌شود، گفت: سپاه پاسداران با حمله صبح امروز بار دیگر ابهت آمریکا را شکست و این در حالی است که پس از جنگ جهانی دوم، به جزء جمهوری اسلامی ایران، سابقه تعرض هیچ کشوری به آمریکا ثبت نشده است.

سردار سپهبد سلیمانی مایه غرور و افتخار هر ایرانی است

این مسئول شهید سردار سپهبد سلیمانی را مایه غرور و افتخار هر ایرانی دانست و تصریح کرد: این سردار سرافراز نماد اقتدار، عزت و عظمت هر ایرانی است و این سردار، ضمن اینکه رابطه خوبی با خداوند متعال داشت شهادت را یکی از آرزوهای خود می‌دانست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی حادثه تلخی برای ملت ایران بود گفت: هر چند این حادثه برای ملت ایران تلخ بود ولی رویدادهای پس از شهادت سردار سپهبد سلیمانی مایه غرور و مباهات ملت ایران شد.

گراوند با اشاره به اینکه مردم در تشییع پیکر این سردار بزرگ اسلام سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: پس از تشییع پیکر امام راحل، حضور پرشور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی بی نظیر بود که نشان از علاقه وافر مردم به این سردار است.

وی بیان کرد: انسجام، وحدت و اتحاد ملت ایران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و حضور بیش از ۵ میلیون نفر در مراسم تشییع این سردار بزرگ در تهران، در جهان بی نظیر است.

این مسئول با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و افزود: مسیر حرکت سردار سلیمانی از عاشورای حسینی شکل گرفته که این فرهنگ و حرکت در جامعه نهادینه شده است.

جناح‌های سیاسی بر روی فعالیت هسته‌های گزینش اثرگذار نباشد

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی، به جایگاه و اهمیت آن پرداخت و خاطرنشان کرد: اهمیت گزینش به تامین نیروی انسانی سازمان‌ها، ادارات و نهادها برمی‌گردد که چقدر خدمات هسته‌های گزینش تاثیرگذار است.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر جلوگیری از پایمال شدن حق و حقوق مردم و رعایت حق‌الناس گفت: باید مراقب بود که حب و بغض‌ها و جناح‌های سیاسی بر روی فعالیت هسته‌های گزینش اثرگذار نباشد و حق کسی ضایع نشود.

وی همچنین از تلاش هسته‌های گزینش در بررسی پرونده گزینش بیش از ۵ هزار نفر نیروهای ادارات استان بوشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید