رسانه‌ها شادی انتقام سردار سلیمانی را در جامعه تقویت کنند


رسانه‌ها شادی انتقام سردار سلیمانی را در جامعه تقویت کنند

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: انتقام سردار سلیمانی از آمریکایی‌ها نشاط و شادابی زیادی را در جامعه ایجاد کرده و تقویت و انتقال این احساس برعهده رسانه‌ها است.

منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان قزوین، افزود: درحالی که تمام نیروهای آمریکایی در منطقه به حالت آماده باش بودند، پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی توانستند انتقام اولیه سردار سلیمانی را عملیاتی کنند.
وی با بیان اینکه ضربه سپاه پاسداران به مواضع آمریکاییان یک دستاورد به موقع در جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: پاسخ موشکی سپاه دقیقا در ساعتی اتفاق افتاد که آمریکایی‌ها در همان زمان سردار سلیمانی را به فیض شهادت رساندند.
حبیبی به شادی و شور مردم در سحرگاه بامداد امروز اشاره کرد و گفت: انتقام سردار سلیمانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امید زیادی را به جامعه تزریق کرد و باعث شد موجی از شادی و نشاط در جامعه ایجاد شود.
معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه ضربه سپاه پاسداران پایان کار نیست، گفت: ما خواستار خروج هرچه سریع‌تر نیروهای آمریکایی از منطقه هستیم.
حبیبی خاطرنشان کرد: همه رسانه‌ها و فعالان سایبری باید از این اقدام سپاه در شبکه‌های مجازی اقدام کنند و با هشتک سازی برای تقویت این شادی کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد