پرسپولیس برای بستن پرونده کالدرون منتظر چه معجزه‌ای است؟/ رفتار غیر حرفه‌ای مرد آرژانتینی و انفعال سرخ‌ها


پرسپولیس برای بستن پرونده کالدرون منتظر چه معجزه‌ای است؟/ رفتار غیر حرفه‌ای مرد آرژانتینی و انفعال سرخ‌ها

باشگاه پرسپولیس در قبال رفتار غیر حرفه‌ای سرمربی‌اش سکوت عجیبی کرده و مشخص نیست تا چه زمانی می‌خواهد منفعل باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درحالی که همه شواهد گویای این است که گابریل کالدرون خیال پایبندی به قراردادش را در قبال پرسپولیس ندارد، مسئولان این باشگاه به شکل غیر منطقی منفعل رفتار می کنند و همچنان منتظر هستند تا این کالدرون باشد که پرونده این ماجرا را ببندد.

از همان روزی که کالدرون آخرین بازی در نیم فصل را به پایان برد و نحوه خداحافظی او در زمین با هواداران و سپس آن پست جنجالی که علیه باشگاه گذاشت، مشخص بود که شمشیر را برای مدیران از رو بسته است و برای تفاهم با سرخ ها روی خوش ندارد.

سوالی که پیش می آید، این است که در چند روز اخیر در هیات مدیره پرسپولیس چه خبر بوده است؟ چه کسی با کالدرون به طور مستقیم در تماس بوده و این وعده را داد که این مربی به باشگاه زمان داده تا هم پول خودش فراهم شود و هم پول به بازیکنان و سپس او به جمع سرخپوشان باز می گردد؟

امروز کالدرون برای حضور در دوحه و سپس تهران بلیت دارد و این در شرایطی است که دو دستیار خارجی او روز گذشته وسائل خود را جمع کردند و به خواسته خود کالدرون تهران را ترک کردند. وقتی دو دستیار با تماس سرمربی ایران را ترک می کنند، چطور پرسپولیس همچنان امیدوار است که خودش بازگردد؟

این انتظار آیا جز این است که زمان برای این باشگاه از دست می رود؟ کالدرون در نامه تاریخ اول ژانویه خود که موارد فسخ را ارسال کرده، به طور واضح موضع خود را اعلام کرده اما اینکه چرا باید پرسپولیس تا این حد منفعل باشد و اینطور منتظر، عجیب و غیر حرفه ای است. استعفای ایرج عرب درست در آستانه رفتارهای ضدونقیض کالدرون چه معنایی دارد؟ چرا اکنون مرد آرژانتینی به طور رسمی قطع همکاری اش را از طریق صفحه شخصی اش اعلام نمی کند؟ آیا می خواهد زمان برای پرسپولیس از بین برود یا به فکر محکم کاری موارد قانونی قطع همکاری اش است؟ این وسط، مدیران پرسپولیس چه می کنند؟ این همه دست روی دست گذاشتن برای چیست؟

کالدرون به خوبی می دانست در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تری از نیم فصل اول دارد. از سویی، مباحث مالی را بهانه کرده و با توجه به قرارداد عجیبی که با مدیریت وقت امضا کرده، آگاه بوده در نیم فصل دوم با این باشگاه قطع همکاری می کند و به راحتی می تواند همه پولش را بگیرد. در نتیجه، مسئولان باشگاه هستند که فریب این زمان خریدن را خوردند و با عدم حضور کالدرون، این باشگاه است که باید به فکر ترمیم کادر فنی خود باشد و زمانی که برای تمرین و نقل و انتقالات از دست می دهد را جبران کند.

پرسپولیس آبستن حوادث است. مشخص نیست بابت بسته شدن پرونده کالدرون تا چه زمانی باید هواداران نگران شرایط باقی بمانند. و در نهایت، نقش وزارت ورزش برای اتمان این بحران در پرسپولیس کجاست؟ آیا وزارت نباید بابت این انفعال از مدیران گماشته خود سوال و جوابی کند؟

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی