استاندار اردبیل: مدیریت شهری نیازمند تعامل با مردم است


استاندار اردبیل: مدیریت شهری نیازمند تعامل با مردم است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: شهرداران برای موفقیت در اداره امور شهر نیازمند تعامل با مردم بوده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس باشد.

اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی شهرداران استان اردبیل و گیلان تصریح‌کرد: در این مقطع زمانی شهرداری‌ها برای مدیریت مناسب باید از تجربیات موفق شهرهای دیگر نیز استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به وجود بارندگی‌های زیاد در استان گیلان و بارش برف در استان اردبیل ، لازم است این ۲ استان از تجارب هم استفاده و همکاری مشترکی در امور اداره شهر در مواقع بارش داشته باشند.

استاندار اردبیل جلب مشارکت‌های مردمی در اداره امور شهر را از جمله ضرورت‌های مدیریت شهری دانست و گفت: شهرداران باید بتوانند در تمام مواقع با مردم همکاری تنگاتنگی داشته و با مشارکت مردم اقدامات توسعه‌ای در شهر را اجرایی کنند.

بهنامجو با اشاره به افزایش جاده‌های چهارخطه در استان اردبیل از اجرای ۵۰ کیلومتر بزرگراه در سال جاری خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم سالانه تا پایان دولت ۵۰ کیلومتر به این میزان اضافه کنیم.

وی بیان کرد: از ۷۴۰ کیلومتر جاده استان ۱۴۰ کیلومتر آن چهار خطه بود.

استاندار اردبیل تسهیل در رفت و آمد و تامین زیرساخت‌های ارتباطی از جمله راه‌ها را در ارتباطات مشترک اقتصادی و گردشگری بین استان‌های همجوار موثر دانست.

وی اظهارکرد: برخی جاده‌های ارتباطی در جنوب استان از جمله مسیر ماسوله – ماجولان و کلور – درام که در دست اجرا هستند، در صورت تکمیل می‌توانند به عنوان راه‌های ارتباطی مهمی بین استان اردبیل و گیلان عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این دوره آموزشی گفت: شهرداری‌های برای پیشرفت در حوزه مدیریتی خود نیازمند استفاده از پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی هستند.

فرزاد قلندری افزود: شهرداری‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین مدیریت شهری می‌توانند اقدمات خود را بر اساس تکنولوژی روز انجام دهند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی را از جمله گام‌های اولیه برای ارتقای دانش فنی در شهرداری‌ها دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

او بیان کرد: آموزش سرمایه‌گذاری برای پیشبرد سریع اهداف مدیریتی در شهر بوده و انتقال تجربیات بین شهرداران مناطق مختلف نیز می‌تواند در نیل به اهداف موثرتر عمل کند.

دوره آموزشی شیوه‌های نوین برف‌روبی شهری و جاده‌های مواصلاتی به مدت یک روز با حضور شهرداران استان اردبیل و گیلان در اردبیل برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟