انتقال اجساد جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی به پزشکی قانونی


انتقال اجساد جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی به پزشکی قانونی

تهران - ایرنا - اجساد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران منتقل شد.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان پزشکی قانونی کشور، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام این خبر افزود:‌ بدنبال سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین که صبح امروز چهارشنبه ۱۸ دی ماه پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران اتفاق افتاد، تیم کارشناسی از پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند.

مهدی فروزش افزود: اجساد این حادثه بعد از جمع‌آوری به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک منتقل می شود و به محض انتقال اجساد کار شناسایی و تعیین هویت آغاز خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: سوله مدیریت بحران در مرکز کهریزک برای تحویل اجساد آماده شده و تلاش می کنیم تا حد امکان در حداقل زمان و با دقت لازم کار شناسایی اجساد به انجام برسد. بخش آزمایشگاه سرولوژی و ژنتیک‌ مرکز نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

هواپیمای اوکراینی که صبح امروز(چهارشنبه) تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش سوزی در قسمت موتور دچار نقص فنی شد.

بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت و بزودی فهرست مسافران ایرانی و خارجی حادثه سقوط هواپیمایی بوئینگ اوکراینی که از چند ملیت هستند، اعلام می شود.

به گفته رئیس سازمان اورژانس کشور در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی