متلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکس


متلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکس

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: متاسفانه سقوط هواپیما به نحوی بوده است که هیچ اثری از اجساد مسافرین نیست و می توان گفت تمامی اجساد متلاشی شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای اکراینی که صبح امروز در نزدیکی فرودگاه امام سقوط کرده بود به خبرنگار برنا گفت: پس اعلام این سقوط تیم های عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در قالب ۶۰ تیم به محل حادثه اعزام شدند و در حال حاضر مشغول بررسی صحنه حادثه هستند.

سلیمی ادامه داد: متاسفانه سقوط هواپیما به نحوی بوده است که هیچ اثری از اجساد مسافرین نیست و می توان گفت تمامی اجساد متلاشی شده اند و فقط در حد اثر انگشت می توان اقدام به شناسایی اجساد کرد.

سلیمی در خصوص تعداد مسافرین گفت: براساس آمارها این هواپیما دارای ۱۶۷ نفر مسافر بوده است، از تعداد خدمه اطلاعی در دست نیست و مقامات هواپیمایی باید تعداد خدمه پرواز را اعلام کنند اما بر اساس برآوردها و گمانه زنی ها در حدود ۱۸۰ نفر داخل هواپیما بوده اند.

متلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکس
هواپیما اکراین متلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکسمتلاشی شدن تمامی جسدهای سقوط هواپیما+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی