فرزندان ایران اسلامی راه حاج قاسم سلیمانی را با قدرت ادامه می دهند


فرزندان ایران اسلامی راه حاج قاسم سلیمانی را با قدرت ادامه می دهند

محمودی اصل گفت: فرزندان ایران اسلامی در تبعیت از ولی فقیه زمان خویش، مقام معظم رهبری راه حاج قاسم سلیمانی را با قدرت ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و امام جمعه ،فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان لنده در مصلی نماز جمعه با حضوری باشکوه و کم نظیر برگزارشد.

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» در این مراسم، گفت: حضور باشکوه و میلیونی مردم عراق در روز گذشته و اجتماع پر شور و شعور مردم اهواز و هم اکنون مشهد و ایران اسلامی نشان از محبت مردم به این سردار عاشورایی و تکریم مجاهدین فی سبیل الله در ایران سرزمین های اسلامی است.

امام جمعه لنده گفت:سران امریکایی و اسرائیلی فکر می کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام است ولی غافل از اینکه فرزندان ما در تبعیت از ولی فقیه زمان خویش مقام معظم رهبری راه حاج قاسم را ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: جوانان باید خوب بدانند که این سردار عاشورایی در ۴۱ سال گذشته در راه دفاع از امنیت ایران و اسلام دفاع کرد و امروز این رسالت بر دوش جوانان است.

محمودی اصل گفت:سیره و روش حاج قاسم برای دفاع از حرم امروز به عنوان یک الگو برای همه ما به خصوص جوانان است تا برای دفاع از شرافت انسانیت و مردانگی از زندگی شخصی اش گذشت تا ما طعم امنیت را به درستی بچشیم.

در ادامه نیز سرهنگ پاسدار «حسن حکمتیان» با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به خصوص سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا مراسم سرداری را بگیرم که حضورش و شهادت برای ملت های جهان به عنوان یک اسطوره می‌شود.



فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما ملتی هستیم که شعارمان"ما رأیت الا جمیلاً "است و همه ما یکی پس از دیگری شهید می شویم تا اسلام همچنان به عنوان یک فرهنگ و باور اصیل در اذهان جهان همانند خورشیدی فروزان بدرخشد.

حکمتیان گفت:تمدن اسلامی امروز با وجود شهیدسلیمانی در حالی شکل گرفته است که بیشتر کشور های مستکبر با طراحی یزیدیان زمان یعنی داعش در کشورهای اسلامی به دنبال اضمحلال اتحاد کشورهای اسلامی بودند که سردار سلیمانی با اشراف به این همه تهدیدات انان را خنثی کرده است.

وی افزود: رشادت ها و حماسه های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در طول هشت سال دفاع مقدس در کسوت فرماندهی لشکر۴۱ثارلله و بعد از ان از بدو تاسیس سپاه قدس تا به امروز همواره در راه دفاع از ایران و سرزمین ها ی اسلامی دفاع کند.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:امروز در سوگ سردار سلیمانی خواهیم گریست، ولی دشمنان باید خوب بداند که انتقام خون سردار سلیمانی و حججی ها را چنان کوبنده خواهیم گرفت که از این حمله تا سال ها یاد کنند.

سرگرد پاسدار «اسفندیار مختاری» هم با اشاره به نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات خویش هیمنه پوشالی امریکا را در منطقه در هم شکست و امروز نیز شهادتش موجب اتحاد ملت های ازادی خواه جهان شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده افزود: امروز ملت های ایران،عراق، سوریه، یمن و تمام کشورهای جهان از داغ این سردار شهید در سوگ و عزا هستند، ولی همین ملت ها در کنار ملت ایران خواهان برخورد قاطع و کوبنده ایران هستند.

وی تصریح کرد: شهادت این سردار عاشورایی باعث جاری شدن سیل خروشان محبت به این سردار در ملت های جهان برپا شده است.

در ادامه این مراسم یکی از مداحان به شروه خوانی لری در وصف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و حاضرین به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس