شام غریبان «حاج قاسم سلیمانی» در همدان برگزار شد


شام غریبان «حاج قاسم سلیمانی» در همدان برگزار شد

شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مساجد، اماکن مذهبی و حسینیه‌های استان همدان توسط همشهریان سردار شهید حاج حسین همدانی برگزار شد.

پس از حضور بی‌نظیر مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در اجتماع مردمی یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی در راستای دفاع از آرمان‌های شهدا و محکومیت اقدام تروریستی دولت آمریکا، مراسم شام غریبان حاج قاسم توسط هیئت های حسینی در مساجد، اماکن مذهبی و حسینیه های استان برگزار شد. این شب‌ها ایام فاطمیه نزدیک می‌شویم و مراسم حاج قاسم سلیمانی محافل را فاطمی کرده است.

مراسم شام غریبان سردار شهید سلیمانی با برگزاری برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی، مداحی و سینه زنی و روضه حضرت فاطمه(س) برگزار شد. این مراسم‌ها پس از نماز مغرب و عشا در مساجد سراسر استان همدان برگزار شد البته برخی از پایگاه‌های بسیج مراسم خود را بعدازظهر برگزار کردند.

پیام قدردانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از مردم شریف همدان به سبب حضور حماسی در اجتماع و راهپیمایی گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شب شام غریبان سردار به شرح ذیل منتشر می شود:

«شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این چهره محبوب و درخشان سال های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نماد ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی و صهیونیستی داغی سنگین و جانسوز را بر دل امت اسلامی و مردم شریف ایران نهاد.

شهادت این سردار رشید که امنیت ایران اسلامی و منطقه مرهون جهاد مخلصانه و صادقانه اوست نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دوباره و رویشی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است که انشاالله ثمره و نتیجه آن نابودی و اضمحلال استکبار جهانی و آزادی ملت های مظلوم منطقه خواهد بود.

شهادت این بزرگ مرد آزاده علاوه بر عیان کردن بیش از پیش دست پلید آمریکای جهانخور در بوجود آوردن و حمایت از تروریسم و ناامنی در جهان موجب وحدت و انسجام داخلی در ایران اسلامی و پیوند و مودت عمیق تر با مردم عراق و کشورهای اسلامی شد.

اینجانب بر خود لازم می دانم از مردم متدین دارالمجاهدین همدان که همراه و هم نفس با سایر هموطنان از آغازین ساعت اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراه هانش مجالس مختلف بزرگداشت و عزاداری را برگزار کردند و نیز به سبب حضور گسترده و بی نظیر در تجمع و راهپیمایی دشمن شکن ۱۷ دیماه که تجدید بیعتی مجدد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بود صمیمانه قدردانی کنم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات برای روح پاک آن مجاهد شهید و همرزمان عزیزش و تعجیل در فرج حضرت صاحب الامر (عج) و طول عمر باعزت مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می کنم.»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز