برگزاری شام غریبان سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در بوشهر


برگزاری شام غریبان سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در بوشهر

مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پس از نماز مغرب و عشا روز سه شنبه 17 دی در بوشهر برگزار شد.

در میان اشک و آه و سوگواری مردم جنوب و همراه با داغ دل های عاشق و وطن پرست، بوشهری ها بار دیگر عهد خود را با انقلاب و آرمان های امام تازه کردند.

امشب مراسم شام غریبان در بوشهر با روشن کردن شمع و مداحی همراه بود. کودکان و زنان و مردان، پیر و جوان از تمام اقشار در مصلی جمعه بوشهر گرد هم آمدند تا بگویند خونخواه حاج قاسم هستند و به یاری رهبر عزیز انقلاب و با اتحاد ملی و همبستگی بیش از پیش در مسیر سلیمانی ها قدم برمی دارند.

زنان و مردان خطه استعمارستیز بوشهر برخی کفن پوشیده و برخی به تاسی از سردار بزرگ و پرافتخارشان چفیه بسته و با چهره های پر از اندوه اما مصمم و قاطع و با مشت های گره کرده اشک هایشان را بدرقه راه سردار عزیز وطن کردند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و نیز دیگر شهدای مقاومت در حمله پهباد آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی و همراهانش جمعه (13 دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف برگزار شد و روز یکشنبه پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان‌های خوزستان و مشهد مقدس در خراسان رضوی و روز دوشنبه در تهران تشییع و در نهایت امروز پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار با حضور میلیونی مردم قدردان کرمان «زادگاه شهید سلیمانی» در حال تدفین است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم