آغاز مراسم تدفین پیکر سردار سلیمانی/ برگزاری مراسم شام غریبان


پیکر شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و پورجعفری برای خاکسپاری وارد گلزار شهدای کرمان شد و هم اکنون مقدمات مراسم تدفین در حال انجام است.

آفتاب‌‌نیوز :

در پی ورود پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدا، هم اکنون مراسم شام غریبان سردار در حال برگزاری است.

بعد از اعلام تعویق زمان تدفین پیکر شهیدان "سلیمانی" و "پور جعفری"، به علت ازدحام جمعیت در گلزار شهدای کرمان و احتمال بروز حادثه برای مردم در این محل حالا قرار است شهید سردار سلیمانی در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده شود.

آغاز مراسم تدفین پیکر سردار سلیمانی/ برگزاری مراسم شام غریبان

همچنین اقامه نماز جماعت در محل خاکسپاری سردار سلیمانی انجام شد. تشییع پیکر شهدای مقاومت پیش از این در کشور عراق و شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم انجام شده بود.

کولیوند، رئیس اورژانس کشور در آخرین اظهارنظر گفته، تعداد فوتی‌های حادثه مراسم تشییع به ۵۶ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان به ۲۱۳ نفر رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان درباره پست قالیباف درباره آنچه که در کفن حاج قاسم با پیکر ایشان دفن خواهد شد گفت: بنده خبر از عبای مقام معظم رهبری ندارم اما از روز گذشته تربت کربلا، خشت از کربلا و انگشتری از حاج قاسم سلیمانی که با آن نماز شب را می‌خواند در اختیار بنده قرار داده‌اند تا در کفن این شهیدان قرار دهیم.

احمد گروهی درباره محل خاکسپاری شهید سلیمانی نیز گفت: طبق وصیتنامه ایشان، در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون از کل ۲۱۲ نفر مصدوم اعزامی به بیمارستان های دولتی و خصوصی کرمان در حادثه مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، ۶۷ نفر همچنان در بخش های مختلف بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی