اعضای هیئت رئیسه شورای شهرستان رشت معرفی شدند


اعضای هیئت رئیسه شورای شهرستان رشت معرفی شدند

جلسه فوق العاده شورای شهرستان رشت با دستور جلسه انتخاب هیئت رئیسه امروز در محل این شورا برگزار شد.

بیست وششمین جلسه فوق العاده شورای شهرستان رشت با حضور فریبرز سعیدی کیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت و ۱۲ عضو از ۱۴ عضو شورای شهرستان رشت و با دستورجلسه انتخاب هیئت رئیسه امروز در محل این شورا برگزار شد.

حامد عبدالهی، یکی از اعضای شورای شهرستان رشت در این جلسه با اشاره به عملکرد این شورا در طول یکسال گذشته، اظهار کرد: شورای شهرستان محلی برای افزایش همدلی ها و رفاقت هاست تا بتوانیم به مردم خدمت گذاری بیشتری داشته باشیم.

وی شورای شهرستان را فرصت کسب تجربه در راستای منافع مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم از ما انتظار دارند کدورت ها و دلخوری ها را کنار بگذاریم و برای رفع مشکلات شهرها و بخش های شهرستان رشت تلاش کنیم.

این عضو شورای شهرستان رشت با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در راه اسلام و انقلاب و کشور، متذکر شد: باید از سردار سلیمانی ها معرفت اخلاقی را الگو بگیریم و در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

ابراهیم اخوان، عضو شورای شهر خشکبیجار با رای قاطع اکثریت(۱۲ رای) مجددا به عنوان رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

رحیم پورطالمی، عضو شورای بخش سنگر نیز با ۱۲ رای به عنوان نائب رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

در ادامه اعضای شورای شهرستان رشت با رای قاطع اکثریت رضا پرندان، عضو شورای بخش مرکزی رشت را به عنوان سخنگوی شورا انتخاب کردند.

مجتبی عزیزصفت، عضو شورای بخش خمام و احمد رحمانی، عضو شورای شهر لشت نشاء به ترتیب به عنوان منشی اول و منشی دوم شورای شهرستان رشت انتخاب شدند.

محرمعلی رسولی و محمدعلی شورشی اعضای غایب این جلسه بودند.

به گزارش ایسنا، جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرستان رشت به دلیل عدم حضور تعدادی از اعضا و به حد نصاب نرسیدن جلسه برای سه بار متوالی لغو شده بود که در نهایت امروز برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!