مس سونگون به پلی آف رقابت‌های فوتسال کشور راه یافت


مس سونگون به پلی آف رقابت‌های فوتسال کشور راه یافت

تبریز- ایرنا- تیم مس سونگون ورزقان با پیروزی در برابر شاهین کرمانشاه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مرحله پلی آف این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه عصر سه شنبه از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار شد.

در این دیدار گل های تیم مس را که با بازوبند مشکی وارد میدان شدند، بابک نصیری، فرهاد فخیم، مسلم اولاد قباد هر کدام یک گل و مهدی جاوید ۳ گل به ثمر رساندند و تک گل تیم شاهین کرمانشاه را حامد ایوانی زد.

در دقایق پایانی این بازی بازیکنان شاهین کرمانشاه که برای ماندن در لیگ برتر به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند در اعتراض به گل مسی ها زمین را ترک کردند و داور هم پس از مهلت ۱۵ دقیقه ای برای بازگشت بازیکنان این تیم به زمین بازی، نتیجه دیدار را ۶ بر صفر به سود مس سونگون اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، تیم داوری این بازی را علی صفارها، یوسف افضلی، پیام سهرابی و بهمن غفاری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در ابتدای این بازی بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها با تقدیم گل به تمثیل شهید والامقام سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

بین دوم نیمه بازی به مناسبت شهادت سردار شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی مراسم عزاداری برگزار شد.

تیم مس سونگون ورزقان با برد امروز مقابل تیم شاهین کرمانشاه ۵۹ امتیازی شد و به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف راه یافت و نماینده کرمانشاه با ۱۹ امتیاز در آخر جدول باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید