فعالیت سیستم یکپارچه قرنطینه و نظارت برای سلامت گوشت‌های مصرفی


فعالیت سیستم یکپارچه قرنطینه و نظارت برای سلامت گوشت‌های مصرفی

رئیس دامپزشکی قاینات گفت: محموله‌های مرغ تازه و منجمد وارده به شهرستان پس از بررسی گواهی بهداشتی- قرنطینه‌ای حمل فرآورده‌های خام دامی از طریق سیستم یکپارچه قرنطینه و تائید از نظر کیفیت و سلامت مرغ‌های تازه و منجمد بسته بندی شده و برابر ضوابط بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی، توسط کارشناسان واحد نظارت اجازه فک پلمپ و تخلیه داده می‌شود.

رضا محمودی زاوه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای نظارت بهداشتی دامپزشکی شهرستان بر تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، تمامی محموله‌های مرغ تازه و منجمد وارده به شهرستان تخلیه، نگهداری و عرضه به بازار مصرف توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه بازدید، بازرسی و نظارت انجام می‌شود.

رئیس دامپزشکی قاینات ادامه داد: با همکاری کارشناسان شبکه دامپزشکی قاینات بر واردات و توزیع 350 هزار کیلوگرم مرغ تازه و منجمد نظارت بهداشتی صورت گرفت.

محمودی زاوه گفت: برای مصرف اصولی گوشت، حتما باید گوشت بسته‌بندی شده و دارای تاریخ تولید و مشخصات معتبر و فاقد هر گونه بو یا رنگ غیرطبیعی باشد و از انجماد مجدد گوشت خوداری شود.

وی با بیان اینکه گوشت تازه باید در دمای صفر تا 4 درجه سانتی‌گراد و گوشت منجمد در دمای 18- درجه سانتی گراد نگهداری شود، یادآور شد: مطمئنا تهیه گوشت از مراکز عرضه مجاز و دارای تاییدیه بهداشتی دامپزشکی، تضمین‌کننده سلامت مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...