تولیت مسجد مقدس جمکران: پرچم سرخ را به نشانه انتقام بر فراز«جمکران»برافراشتیم


تولیت مسجد مقدس جمکران: پرچم سرخ را به نشانه انتقام بر فراز«جمکران»برافراشتیم

قم تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: به جای پرچم سیاه، پرچم سرخ را با شعار «یالثارات الحسین(ع)» به نشانه انتقام بر فراز جمکران برافراشتیم.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان امشب در مراسم وداع با شهدای مقاومت در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، از یاوران راستین امام زمان(عج) با شاخص‌های مهدوی بودند و مهم ترین نشانه و شاخص آن‌ها پیروی از مقام ولایت بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: سخن از فضیلت این شهیدان و همرزمان و شهدای دفاع مقدس و حرم و نقش عظیم آن‌ها در تمهیدات ظهور است که در این مجال نمی‌گنجد.

وی تصریح کرد: ما در مسجد جمکران به عنوان خادم این پایگاه عظیم تشیع، به جای پرچم سیاه، پرچم سرخ را با شعار «یالثارات الحسین(ع)» به نشانه انتقام بر فراز جمکران برافراشتیم.

رحیمیان بیان کرد: دشمنان و رسانه های غربی در سطح گسترده با اظهار ترس و خوف و نگرانی اعلام کردند که از شعار انتقام سخت ملت ایران هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: این انتقام نه تنها از طرف ملت ایران اسلامی که از سوی همه مجاهدان و مقاومان در جهان تشیع در قبال جنایت امریکا و اسرائیل و اذناب آن ها در منطقه همچون آل سعود و صهیونیست به وقوع می‌پیوندد.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی و یارانش اگر چه برای جهان اسلام و جهان مقاومت سخت بود، اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عظمت مردم عراق و پیوند مستحکم این دو ملت حول محور ولایت و فرهنگ شهداست.

وی گفت: انشالله بساط آمریکا به برکت خون شهدا از منطقه برچیده خواهد شد و اسلام و مقاومت زمینه ساز راه پیروزی بر اسرائیل ستمگر و و آزادی قدس شریف را به ارمغان می‌آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت