سرویس دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک از 17 دی راه‌اندازی می‌شود


سرویس دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک از 17 دی راه‌اندازی می‌شود

طبق اعلام بانک مرکزی سرویس دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک از روز سه شنبه 17 دی راه‌اندازی می‌شود و مشترکان می‌توانند به آسانی رمز دوم پویا را با پیامک دریافت کنند. بر اساس اطلاعیه جدید بانک مرکزی و در راستای استفاده آسان مشترکان بانکی از رمزهای دوم پویا در انجام تراکنش‌های اینترنتی بدون... نوشته سرویس دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق...

طبق اعلام بانک مرکزی سرویس دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک از روز سه شنبه 17 دی راه‌اندازی می‌شود و مشترکان می‌توانند به آسانی رمز دوم پویا را با پیامک دریافت کنند.

بر اساس اطلاعیه جدید بانک مرکزی و در راستای استفاده آسان مشترکان بانکی از رمزهای دوم پویا در انجام تراکنش‌های اینترنتی بدون حضور کارت بانکی، سرویس دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از روز سه شنبه 17 دی راه‌اندازی می‌شود. گفتنی است این طرح به صورت مرحله‌ای به اجرا خواهد رسید و در هر مرحله تعدادی از بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری تا پایان دی 98 به این طرح اضافه خواهند شد.

جزئیات دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک

در این طرح جدید به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و اپلیکیشن‌های پرداخت، دکمه «درخواست رمز پویا» اضافه خواهد شد و مشترکان با کلیک بر روی آن می‌توانند از طریق پیامک رمز دوم یکبار مصرف را دریافت کنند. گفتنی است از آنجایی که دریافت رمز دوم پویا به روش پیامک به ارائه تاییدیه شماره تلفن همراه به بانک مربوطه الزامی است، از این رو مشترکان باید برای آگاهی از چگونگی ارائه این تاییدیه با مرکز تماس بانک مربوطه خود تماس بگیرند یا با مراجعه به شعب یا سایت بانک، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟