غایبان سوپرجام اسپانیا


غایبان سوپرجام اسپانیا

بازیکنان بزرگی در سوپرجام اسپانیا که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود حضور نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سی و ششمین دوره سوپر جام اسپانیا این هفته در حالی در جده با حضور بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود که چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها با غایبان بزرگ خود به دنبال فتح نخستین عنوان‌شان در سال ۲۰۲۰ هستند. ادن هازارد، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله، دیگو کاستا، گونسالو گدس و رودریگو مورنو از جمله بازیکنان غایب این رقابت‌ها هستند.

ادن هازارد، ستاره این فصل رئال مادرید در عربستان حضورنخواهد داشت. هافبک بلژیکی پس از این که اواخر نوامبر برابر پاری سن ژرمن آسیب دید دوران نقاهتش را سپری می‌کند. او پیش از این آسیب دیدگی به بهترین سطح خود نزدیک شده بود. اکنون باید دو هفته دیگر هم صبر کند تا بتواند در میادین حضور داشته باشد.

بارسلونا کاملا نبود تراشتگن را در سوپرجام احساس خواهد کرد. هم‌چنین نمی تواند از دمبله فرانسوی و آرتور ملو برزیلی در ترکیب بهره ببرد. تراشتگن مدتی است که از زانوی راست آسیب دیده است. دروازه‌بان بارسا به جراحی نیاز ندارد اما دوران نقاهتش تا هفته آینده طول خواهد کشید. حضور دروازه‌بان آلمانی در سوپرجام اسپانیا خیلی بعید است.

دمبله در اوایل دسامبر دوباره دچار مشکل عضلانی شد. این برای سومین‌بار است که با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شود. او تا فوریه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند. ملو نیز مشکل جسمانی دارد. هافبک برزیلی در حالی از تعطیلات کریسمس برگشت که شرایطش بهتر نشد و والورده تا سه هفته نمی‌تواند از او بهره ببرد.

والنسیا تقریبا تمام فصل را نمی‌تواند از گدس استفاده کند. او یکی از بازیکنان مهم تیم محسوب می‌شد. هم‌چنین رودریگو مورنو برابر ایبار دچار مشکل از زانو شد. گدس دو ماه از میادین دور خواهد بود و رودریگو دو هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. علاوه بر این آلبرت سلادس از حضور بازیکنانی هم‌چون مانو وایخو، کاجین لی و کریستیانو پیچینی نمی تواند بهره ببرد.

کاستا مهم‌ترین غایب اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود. بازیکن اسپانیایی - برزیلی که نوامبر گذشته جراحی کرد سه ماه از میادین دور خواهد بود. نبودش باعث شده است قدرت تهاجمی تیم مادریدی کم‌تر شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن