همه مردم ایران همرزم حاج قاسم سلیمانی هستند


همه مردم ایران همرزم حاج قاسم سلیمانی هستند

سردار متولیان: حاج قاسم ما ابراستراتژیست و در اداره صحنه نبرد متبحر بود و همه مردم ایران همرزم حاج قاسم سلیمانی هستند.

همه مردم ایران همرزم حاج قاسم سلیمانی هستندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما سردار دکترعبدالله متولیان، کارشناس امنیت ملی و مسائل استراتژیک و از همرزمان سردار قاسم سلیمانی در خصوص ویژگی‌های ابعاد شخصیتی ایشان در برنامه حماسه سردار رادیو فرهنگ گفت: زمانی که می‌خواهیم در خصوص یک سردار بزرگ مانند سردار شهید قاسم سلیمانی صحبت کنیم باید با احتیاط بیشتری سخن بگوییم، چراکه این سردار رشید اسلام به قدری بزرگ بودند که به راحتی نمی‌توان از ایشان سخن گفت.
وی افزود: آمریکایی‌ها برای اینکه بتوانند خودشان را در قالب یک ابرقدرت برای نسل نو مطرح کنند، سعی دارند شخصیت‌های دروغین بسازند، این در حالی است که مقام معظم رهبری، با سردار قاسم سلیمانی یکی از این مردان بزرگ را به جهان معرفی کرد، جهان اسلام پر از انسان‌های این چنینی است.
سردار متولیان با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نماد انقلابی گری بود گفت: در کشور ما دو تفکر در موازات هم وجود دارند یکی تفکر جهادی_انقلابی و تفکر دیگر اجرای امور بر اساس شرایط اداری و قوانین است، سردار سلیمانی از نسل تفکر انقلابی بود، انقلابی بودن در حاج قاسم خلاصه می‌شود.
وی ادامه داد: چپ و راست برای یک انقلابی معنا ندارد، ایشان نه برای جناح‌ها و احزاب سیاسی بلکه برای تشیع و تسنن ایران و عراق، ایران و افغانستان و برای اسلام محور وحدت بود، در عین حال محور غرور ملی هم بود، سردار شهید قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریست، جلوه اقتدار یک ملت و در عین حال مجسمه تواضع هم بود.
کارشناس امنیت ملی و مسائل استراتژیک توضیح داد: امام علی (ع) در خطبه یازدهم در خصوص یک مجاهد می‌فرمایند که اگر کوه‌ها جنبیدند تو نجنب در صحنه جنگ و او نجنبید، زمان جنگ دندان هایت را به یکدیگر بفشار، او اینگونه بود در صحنه جنگ، جمجمه را هنگام جنگ به خدا عاریه بده، قدم هایت را بر روی زمین میخکوب کن، آخر جبهه دشمن را ببین، به پیروز‌های کوچک خشنود نشو، اگر از هیاهوی دشمن نترسیدی می‌توانی با دشمن بجنگی، شهید قاسم سلیمانی به واقع چنین شخصیتی داشت.
سردار متولیان تصریح کرد: با تمام ویژگی‌های اقتدارگونه، اما در عین حال او یک سرباز برای اسلام، ایران و تکیه گاهی برای مسلمین و مردم بود، به همین دلیل کسی او را سردار نمی‌شناخت، سردار سلیمانی هنوز هم برای مردم حاج قاسم است. ایشان الگوی یک انسان و سرباز کامل بود که بر قلب‌ها و دل‌های سربازانش حکومت می‌کرد، برای او جان می‌دادند چرا که آرامش را به سربازان هدیه می‌کرد.
وی افزود: حاج قاسم ما ابراستراتژیست و در اداره صحنه نبرد متبحر بود، همین امر موجب عصبانیت دشمن شده بود، لذا سردار سلیمانی کشته صفت فرماندهی شد، او ایران را تبدیل به یک ابرقدرت کرد، امروز برگزاری مانور مرکب بین ایران، روسیه و چین که از سخت‌ترین رزمایش هاست ثمره تلاش‌های حاج قاسم در صحنه سوریه و عراق است.
کارشناس امنیت ملی و مسائل استراتژیک تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند خودشان را به عنوان پرچمدار مبارزه با تروریسم معرفی کنند، اما جمهوری اسلامی در این زمینه پرچمدار شده است، لذا به دنبال مقابله با ایران هستند که این امر به نفع ایران شده است، زیرا در پناه حاج قاسم سلیمانی ها، تهرانی مقدم‌ها و هزاران اسطوره ناشناخته ولایت در حوزه امنیت و دفاع به سطحی رسیدیم که به دنیا می‌گویند از این‌ها موشک نخرید.
وی ادامه داد: اصرار دارند در سایه اف‌ای تی اف، سی اف تی و پالرمو به ایران لقب تروریست بدهند، اما کسی از آن‌ها این مسئله را نمی‌پذیرد پس قافیه را باخته و به شدت خشمگین و عصبانی هستند و پیروزی محور مقاومت را هر روز قوی‌تر از قبل می‌بینند، کشته شدن حاج قاسم محصول این عصبانیت است.
سردار متولیان با بیان اینکه همه مردم ایران همرزم حاج قاسم سلیمانی هستند و در جای جای ایران اسلامی مردم خاطراتی با ایشان دارند، گفت: مردم انتظار دارند که انتقام سختی از آمریکا گرفته شود، بنده به عنوان یک سرباز خدمت مردم عرض می‌کنم که انتقام ما ازما از آمریکا بسیار سخت خواهد بود، مردم نیز باید هوشیار باشند که خون این فرمانده بزرگ با تفرقه و اختلاف افکنی دشمنان کوردل پایمال نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها