که راه ما باشد آن راه تو، ای شهید


که راه ما باشد آن راه تو، ای شهید

سلگی گفت: شهادت مظلومانه سردار بزرگ ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دل هر آزاده‌ای را به درد آورد و غم فراقش، آتش به جان همه زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در پی شهادت سردار غرورآفرین ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده غیور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پیام تسلیتی صادر کردند. متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار بزرگ ایران اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دل هر آزاده‌ای را به درد آورد و غم فراقش، آتش به جان همه زد.

دشمن زبون و ددمنش، در خیال خام خود، پرچم مقاومت و مبارزه را بر زمین انداخته، حال آنکه خیل عظیم سربازان جان بر کف وطن و پیروان خمینی کبیر و خلف برحقش، علم جهاد و مقاومت را راسخ‌تر از قبل بر دوش کشیده، اجازه نخواهند داد خون سردار محبوب دلها و همرزمان و همراهانش، پایمال شود.

ما نیز در جبهه فرهنگ، بیش از گذشته در راه تبیین فرهنگ جهاد و شهادت گام برخواهیم داشت و راه آن شهید همیشه‌زنده را در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین ادامه خواهیم داد؛

که راه ما باشد آن راه تو، ای شهید

محمد سلگی

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...