فال ابجد امروز / 16 دی ماه


فال ابجد امروز /  16 دی ماه

رکنا: فال ابجد امروز خود را می توانید در سایت رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد یکی از قدیمی ترین روش های فال گرفتن در میان مردم است که بسیاری از مردم اعتقاد زیادی به این طالع بینی دارند. شما در سایت رکنا می توانید فال ابجد ماه تولدتان را از این به بعد مطالعه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : به پر و پای دیگران نپیچید و اوضاع را از اینکه هست خرابتر نکنید. انگشت اتهام را به طرف خودتان نیز بگیرید و بدانید که بیش از همه خودتان در بوجود آمدن مشکلات نقش داشته اید. سعی کنید با افرادی که سرشان به تنشان می ارزد رفت و آمد و رابطه دوستانه داشته باشید و برای حل مشکتان از مشورت و کمک آنها بهره کافی را ببرید. غرور و حسادت را کنار بگذارید و به داشته هایتان قانع باشید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر : با اینکه خودتان درگیر مشکلات زیادی هستید، فردی در اطرافتان نیاز به کمک و همدلی شما دارد، او را دریابید و سعی کنید هر طور که می توانید کمکش کنید. کمک کردن و دستگیری از دیگران باعث می شود کمتر به مشکلات و سختی های زندگی خودتان فکر کنید. قدر فرصت های زندگی را بدانید و در اولین فرصت مشکلات و موانع زندگی خودتان را نیز تجزیه و تحلیل کرده و در صدد حل و فصل آنها برآیید.

فال ابجد متولدین خرداد

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر : به شخصیت و فکر و عقیده دیگران نیز اهمیت بدهید و تنها خودتان را عقل کل ندانید. توهین و نادیده گرفتن شخصیت دیگران باعث دشمنی و کینه در دیگران می شود و عواقبش به خودتان برمی گردد. از سرک کشیدن در زندگی دیگران بپرهیزید و سعی کنید به زندگی خودتان بپردازید تا مشکلاتتان بیش از این نشود. سعی کنید حس نوعدوستی و کمک به نیازمندان را در خود تقویت کنید.

فال ابجد متولدین تیر

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : اعتماد بیجا و بیش از حد به دیگران ممکن است مشکلاتی را در زندگیتان بوجود بیاورد و بعدا احساس پشیمانی به سراغتان بیاید. یک پیشنهاد کاری به شما می شود. بی گدار به آب نزنید و سعی کنید قبل از اینکه آنرا قبول کنید از کمک و نظرخواهی افراد خانواده برای بررسی موضوع بهره مند شوید. وقتی این موضوع را بخوبی بررسی و تجزیه و تحلیل کردید دیگر دست دست نکنید و با قاطعیت آن را بپذیرید.

فال ابجد متولدین مرداد

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : با اینکه دوست دارید اندک زمان ممکن به موفقیت و پیشرفت در زندگی برسید ولی آنرا بسیار دور از دسترس می بینید و این موضوع باعث دلسردی و ناامیدیتان شده است. ناامید نباشید و بدانید که بزودی به خواسته قلبی خود خواهید رسید و به موفقیتی روزافزون دست پیدا خواهید کرد. دوست و دشمنت را بشناس و از کسانی که دوست ندارند موفقیتت را ببینند دوری کن.

فال ابجد متولدین شهریور

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر : از میان تمام مشغله های کاری و اجتماعی که دارید، زمان هایی را نیز برای تفریح و رفت و آمد با دوستان و آشنایان در نظر بگیرید تا بتوانید با نیرو و انرژی تازه و کافی از پس کارهایتان برآیید. هر پیشنهادی را نپذیرید و سعی کنید ابتدا به حسن نیت پیشنهاد دهنده پی ببرید و بعد آنرا بپذیرید. از اعتماد بیجا به دیگران اجتناب کنید تا دچار مشکل نشوید. دست از بلاش برندارید و به آینده امیدوار باشید.

فال ابجد متولدین مهر

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : با اینکه در عرصه کار و زندگی پیشتاز هستید ولی بهتر است حواستان به دور و برتان نیز باشد تا دشمنان دوست نمایتان نتوانند نقشه ها و طرح های خود را برای به پایین کشیدنتان عملی کنند. آنها کسانی هستند که نمک را خورده و نمکدان را می شکنند. سعی کنید دوستان جدید و قابل اعتمادی پیدا کنید و آنها را نیز در موفقیت تان شریک کنید.

فال ابجد متولدین آبان

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر : همان طور که دوست ندارید هر کسی از اسرار و احساسات شما سر دربیاورد خودتان نیز نباید سعی کنید به زندگی دیگران سرک بکشید و و دخالت بیجا کنید. این کار باعث می شود دوستانتان به تدریج از شما فاصله گرفته و تنهایتان بگذارند. سعی کنید بیش از اینکه به ظاهر افراد توجه کنید به باطنشان توجه کنید و دوستان واقعی و بی شیله و پیله برای خودتان برگزینید.

فال ابجد متولدین آذر

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر : خلاقیت ها و ایده های خود را دست کم نگیرید و سعی کنید در کار و زندگیتان خلاقانه عمل کنید. فرصت های زندگی مثل باد می گذرند و تنها کسی موفق خواهد بود که تحت هیچ شرایطی این فرصت ها را از دست نداده باشد. پرداختن به مسائل و موضوعات پیش پا افتاده و بی اهمیت شما را از موفقیت و پیشرفت در زندگی عقب خواهد انداخت. دست از احساسات زودگذر و بی ارزش بردارید و مسائل مهم تر فکر کنید.

فال ابجد متولدین دی

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : قبل از این که به صحت و سقم شنیده هایتان پی نبرده اید، در مورد اشخاص و کارهایشان پیشداوری و قضاوت نکنید. قبل این که حرفی بزنید و ابراز عقیده کنید ابتدا سبک و سنگین کنید و به عواقبش نیز فکر کنید تا مبادا بعدا پشیمان بشوید. حرفی که از دهان خارج می شود مانند تیری است که از کمان خارج می شود و نمی توان جلوی آن را گرفت. به یک جمع دوستانه دعوت خواهید شد.

فال ابجد متولدین بهمن

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر : شما قابلیت خوبی درک احساسات و نیات درونی اطرفیان دارید. سعی کنید از این قابلیت ارزشمند خود به حد کافی در کار و زندگیتان استفاده کنید. به پاس زحمات فراوانی که برای کسی کشیده اید هدیه ای ارزشمند دریافت خواهید کرد. سعی کنید در کنار کار و تحصیل و مشغله های زندگی از سلامت جسمی و روحی خود غافل نشوید و هر از چند گاهی به تفریح و سرگرمی و ورزش بپردازید تا در موقع لزوم به کمک دوستانتان بشتابید.

فال ابجد متولدین اسفند

فال ابجد امروز /  16 دی ماه

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر : شما دارای قلب پاک و دلسوزانه ای هستید و همیشه دوست دارید رضایت خاطر افراد خانواده و دوستان و آشنایان را فراهم کنید. بخاطر داشته باشید باید سعی کنید در زندگی معتدل و میان رو باشید و حتی به نزدیک ترین دوستانتان هم بیش از حد به دیگران اعتماد نکنید تا به مشکل نیفتید. اسرار زندگیتان را حتی پیش هر کسی فاش نکنید. افکار و تلقینات منفی را از خودتان دور کنید و به آینده درخشان خود امیدوار باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها