لمپارد: می خواهیم به فینال جام حذفی راه یابیم


لمپارد: می خواهیم به فینال جام حذفی راه یابیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از نمایش تیمش مقابل ناتینگهام فارست ابراز رضایت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، چلسی عصر امروز موفق شد با درخشش در نیمه اول و دو گل کالوم هودسون اودوی و راس بارکلی، ناتنگهام فارست را مغلوب کرده و راهی دور بعدی جام حذفی شود. فرانک لمپارد مدعی شد چلسی خواهان رسیدن به فینال و قهرمانی در این رقابت ها است.

فرانک لمپارد گفت: "از عملکرد تیمم راضی هستم. در نیمه اول بسیار خوب بودیم، اما در 45 دقیقه دوم خیلی شرایط خوب نبود. در مجموع این سطحی از فوتبال است که من علاقمندم تیمم حفظ کند. من علاقه زیادی به جام حذفی دارم، اما قطعا رسیدن به فینال دشوار خواهد بود. ما از این مرحله عبور کردیم، اما باید شرایط را به شکلی رقم بزنیم که به فینال برسیم و جام حذفی جامی ست که می توان آن را فتح کرد.

لمپارد: می خواهیم به فینال جام حذفی راه یابیم

عملکرد هودسون اودوی؟ از تماشای درخشش او در میدان لذت بردم و یک سال اخیر برای هودسون اودوی جالب پیش رفته است. از زمان بازگشت اودوی مشکلاتی در مسیر رسیدن به اوج سر راه او وجود داشت، اما بازی امروز یک قدم مثبت برای اودوی بود. وقتی بازیکنی با سرعت اودوی مصدوم می شود، روند رو به رشد او به تاخیر می افتد، اما در آینده بیشتر از این بازیکن خواهیم شنید.

احتمال جدایی اولیویه ژیرو؟ صحبت جدیدی در مورد ژیرو ندارم. اگر او خواهان جدایی باشد باید دید چه اتفاقی رخ می دهد. اما باید توافق بین من، ژیرو و باشگاه صورت گیرد.

عملکرد پدرو و راس بارکلی؟ من فکر می کنم آنها نمایش خوبی داشتند، اما مواردی وجود داشت که می توانست بهتر هم باشد. اکنون ما یک ماه ژانویه مهم را در پیش رو داریم و من می خواهم بازیکنان برای رسیدن به ترکیب با هم رقابت کنند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر