جانشین عرب کیست؛ انصاری‌فرد، مدیر اقتصادی یا یک پیشکسوت؟


جانشین عرب کیست؛ انصاری‌فرد، مدیر اقتصادی یا یک پیشکسوت؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس که حالا سرپرست موقت فدراسیون دوومیدانی است، دیروز با نامه‌ای که برای وزارت ورزش فرستاد، رسماً از هیئت مدیره پرسپولیس کنار کشید.

روزنامه خبرورزشی نوشت: ایرج عرب که جمعه به نبی، رغبتی، هاشمی و رسول‌پناه گفته بود قادر به ادامه همکاری با پرسپولیس نیست، دیروز هم در نشست ویژه هیئت مدیره شرکت نکرد. جلسه هیئت مدیره پرسپولیس بعد از ظهر دیروز در حالی آغاز شد که خبری از ایرج عرب نبود. مدیرعامل سابق پرسپولیس که حالا سرپرست موقت فدراسیون دوومیدانی است، دیروز با نامه‌ای که برای وزارت ورزش فرستاد، رسماً از هیئت مدیره پرسپولیس کنار کشید.

از این استعفا بوی نیامدن کالدرون می‌آید. کالدرون در زمان مدیرعاملی عرب با پرسپولیس قرارداد بست و حالا که باشگاه در قبال او به وعده‌هایش عمل نکرده و شرایط به سمتی می‌رود که این مربی با پرسپولیس قطع همکاری کند، عرب زودتر از او اقدام به خداحافظی کرد. عرب برای استعفایی که دیروز به صورت رسمی برای وزیر ورزش فرستاد، ۳ دلیل آورد... اول: حمایت نکردن باشگاه از گابریل کالدرون، دوم: شفاف نبودن فعالیت‌های باشگاه و سوم: مشغله کاری خودش که در فدراسیون دوومیدانی منصب دارد و باید انتخابات و مجمع این فدراسیون را برگزار کند.

البته عرب از همان هفته‌های ابتدایی فعالیت انصاری‌فرد در باشگاه، با مدیرعامل پرسپولیس به اختلاف خورده بود و زاویه‌ای که بین انصاری‌فرد و خلیلی ایجاد شد و حذف محسن و بازگشت افشین را به دنبال داشت و در ادامه اختلاف مدیرعامل و کالدرون، این اختلاف را تشدید کرد. منابع آگاه می‌گویند رغبتی و هاشمی هم مثل عرب با انصاری‌فرد اختلاف دارند، ولی فعلاً آن‌ها در هیئت مدیره هستند و فقط عرب از این جمع خارج شده است.

هنوز معلوم نیست جانشین عرب قرار است چه کسی باشد؟ آیا وزیر ورزش حالا مدیرعامل باشگاه را وارد هیئت مدیره می‌کند یا انصاری‌فرد همچنان بیرون می‌ماند و یک پیشکسوت پرسپولیس یا یک چهره اقتصادی به هیئت مدیره مجموعه سرخ می‌آیند. گروهی معتقدند عضو پنجم هیئت مدیره و جانشین عرب باید از جمع پیشکسوتان پرسپولیس باشد و پیشکسوتان که حالا با داشتن تشکیلات بزرگی به نام پیشکسوتان کهن پرسپولیس در معادلات و مناسبات فوتبال ایران نقش‌آفرینی می‌کنند، چرا نباید در هیئت مدیره نماینده داشته باشند، اما از طرفی انصاری‌فرد هم در تلاش است در صورت موافقت با استفعای عرب یا خودش عضو هیئت مدیره شود یا نفر پنجم هیئت مدیره را خوش معرفی کند.

این مطلب را هم از دست ندهید: ۳ شرط مهم کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس

43503

کد خبر 1339204

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...