آئین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در باشت برگزار شد


آئین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در باشت برگزار شد

گچساران - ایرنا - آئین بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت روز یکشنبه با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان باشت در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

در این آئین اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان در حالی که تصاویری از مالک اشتر زمان در دست داشتند،در غم آسمانی شدن این اسوه شجاعت، غیرت و جوانمردی اشک عزا و ماتم ریختند.

گروه های مختلف مردم باشت در حالی که به شدت از این اقدام ترریستی متاثر شده بودند بر ادامه راه این شهید گرانقدر تاکید کردند.

امام جمعه باشت در این آئین گفت: برگزاری با شکوه آئین های تشییع حاج قاسم سلیمانی در شهرهای بغداد،نجف،کاظمین، اهواز و مشهد اوج تجلی عشق و ارادت مردم ایران زمین و منطقه به بزرگترین خدمتگذار امنیت کشورمان است.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: انسجام مردم کشورمان از احزاب،اقوام گرفته تا گروه های مختلف مردم و مسئولان در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشانگر وحدت مردم در مقوله آسمانی شدن این سردار رشید اسلام است.

وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به دوستان این پیام را داد که در مبارزه با کفر باید هزینه داد.

امام جمعه باشت تصریح کرد: ترامپ تمام قوانین بین‌المللی را در این عمل تروریستی زیرپا گذاشت تا بتواند اسوه تقوا و مقاومت ایران اسلامی را به شهادت برساند.

وی تاکید کردند: انجام این اقدام تروریستی نشانه بارزی از عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکائیان نسبت به ایران اسلامی است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش