سردار دهقان در گفتگو با CNN: پاسخ ما نظامی و علیه یک پایگاه نظامی خواهد بود/ رهبر انقلاب بر عدم وقوع جنگ تاکید کرده‌اند


سردار دهقان در گفتگو با CNN: پاسخ ما نظامی و علیه یک پایگاه نظامی خواهد بود/ رهبر انقلاب بر عدم وقوع جنگ تاکید کرده‌اند

شفقنا- مشاور نظامی مقام معظم رهبری در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان تاکید کرد پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی، قطعاً نظامی خواهد بود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ سردار حسین دهقان که با لباس فرم نظامی و همچنین تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفتگو می‌کرد گفت: پاسخ ایران به این ترور، علیه سایت‌های نظامی […]

سردار دهقان در گفتگو با CNN: پاسخ ما نظامی و علیه یک پایگاه نظامی خواهد بود/ رهبر انقلاب بر عدم وقوع جنگ تاکید کرده‌اند

شفقنا- مشاور نظامی مقام معظم رهبری در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان تاکید کرد پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی، قطعاً نظامی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ سردار حسین دهقان که با لباس فرم نظامی و همچنین تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفتگو می‌کرد گفت: پاسخ ایران به این ترور، علیه سایت‌های نظامی آمریکا خواهد بود.

سردار دهقان افزود: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی قطعا یک «پاسخ نظامی» و علیه پایگاه‌های آمریکا است. اجازه بدهید موضوعی را به شما بگویم، رهبری ما به طور رسمی اعلام کرده است که به دنبال جنگ نیست و نخواهد بود.این آمریکا بود که جنگ را آغاز کرد بنابراین آنها باید واکنش مناسب در قبال اقداماتشان را بپذیرند. تنها چیزی که می‌تواند به این دوره از جنگ پایان دهد این است که آمریکایی‌ها ضربه ای دقیقا برابر ضربه ای که ایجاد کردند، دریافت کنند و سپس دور جدیدی را آغاز نکنند.

سردار دهقان در پاسخ به اینکه چه خواهد شد اگر ترامپ تهدیدش مبنی بر هدف قراردادن مکانهای فرهنگی ایران را عملی کند تاکید کرد: مطمئن باشید هیچ نظامی آمریکایی، هیچ مرکز سیاسی آمریکایی، هیچ پایگاه نظامی آمریکایی و هیچ شناور آمریکایی در امان نخواهند بود و این موارد در تیررس و در دسترس ما قرار دارد.

سردار حسین دهقان ترامپ را فردی گانگستر و معامله‌گری دغل‌کار خواند و گفت: توییت او مبنی بر هدف قراردادن اماکن فرهنگی ایران پوچ و مسخره است؛ این ادعا برخلاف همه موازین و قراردادهای بین‌المللی است و این نشان می‌دهد که او هیچ چیزی از این قراردادهای جهانی نمی‌داند.

خبر اصلی را در سی‌ان‌ان ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه