مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد


مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد

وب‌سایت چینی TENAA که چندی پیش گوشی ریل‌می X50 5G را تائید کرده بود، به‌تازگی مشخصات کامل این گوشی را نیز فهرست کرده است. احتمالا به‌زودی ریل‌می گوشی C3 را نیز معرفی خواهد کرد.

گوشی موبایل ریل‌می X50 5G که قرار بود ۷ ژانویه (۱۷ دی‌) معرفی شود، اخیرا تائیدیه‌ی TENAA دریافت کرده و اندازه‌ی صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری آن نیز فاش شده است؛ اما اکنون فهرست این سایت چینی به‌روز شده تا مشخصات کامل گوشی جدید ریل‌می را فاش کند.

بنا به اطلاعات منتشر شده توسط TENAA، گوشی اوپو ریل‌می X50 5G از صفحه‌نمایش ۶/۵۷ اینچی TFT با وضوح +FHD استفاده می‌کند؛ یعنی حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش قرار ندارد. در فهرست سایت چینی حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش قرار دارد که اشتباه به‌نظر می‌رسد؛ زیرا تصاویر رسمی که قبلا توسط ریل‌می به اشتراک گذاشته شده بودند، حسگر اثر انگشت جانبی را تائید کرده‌اند.

ریل‌می X50 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G قدرت می‌گیرد و حافظه‌ی رم آن ۶ و ۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. این گوشی هوشمند درگاه MicroUSB نخواهد داشت و چنین اتفاقی باعث می‌شود تا ریل‌می X50 5G سومین گوشی سری X ریل‌می پس از نسخه‌ی اولیه‌ی X و X2 پرو باشد که امکان افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی ندارد.

مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد

ریل‌می X50 5G با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و از باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. به‌گفته‌ی شرکت، باتری مذکور بیش از دو روز دوام خواهد داشت و از فناوری شارژ سریع پیشرفته‌ی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد

در بخش عکاسی، ریل‌می تائید کرده که X50 5G با ۶ دوربین (دو دوربین در جلو و چهار دوربین در عقب) عرضه خواهد شد. حالا فهرست TENAA نشان داده که دوربین دوگانه‌ی جلو شامل حسگرهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود؛ درحالی‌که دوربین چهارگانه‌ی عقب ترکیبی از ماژول‌های ۶۴، ۱۲، ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. درنهایت، TENAA فاش کرده که X50 5G دارای ضخامت ۸/۹ میلی‌متری و وزن ۲۰۲ گرمی است و در چهار رنگ آبی، بنفش، مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد

درحالی‌که انتظار می‌رود ریل‌می X50 5G و نسخه‌ی «لایت» این گوشی روز ۷ ژانویه (۱۷ دی) معرفی شوند، این شرکت احتمالا مدل C3 را که گواهینامه‌ی NBTC تایلند را نیز دریافت کرده، به‌زودی معرفی خواهد کرد. در حالی حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات C3 در دست نیست؛ اما جزئیات بیشتر حتما در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده