افزایش 54 درصدی کمک‌های حامیان ایتام در کمیته امداد دهدشت


افزایش 54 درصدی کمک‌های حامیان ایتام در کمیته امداد دهدشت

آرامش دوست گفت: کمک‌های حامیان ایتام و فرزندان محسنین این اداره در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید عبدالخالق آرامش دوست» امروز (۱۵ دی) به خبرنگاران، گفت: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین فرصتی است تا خیرین و حامیان ایتام بتوانند جهت تقویت حس نوع‌ دوستی و انفاق، کفالت و سرپرستی تعدادی از فرزندان ایتام و محسنین این نهاد را تقبل کرده و کمک‌های خود را به‌ صورت نقد و یا کالا متناسب با اولویت و نیازهای آن‌ها با هماهنگی این نهاد ارائه دهند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) دهدشت با اشاره به اینکه در حال حاضر 776 حامی نیکوکار از سراسر کشور کفالت و سرپرستی ایتام کمیته امداد دهدشت را برعهده دارند، گفت: این خیران نیکوکار 615 نفر از ایتام و فرزندان محسنین- فرزندان دارای سرپرست بیمار و نیازمند- در این حوزه را عهده‌دار و کمک‌های انسان دوستانه خود را به‌صورت مستمر یا متناوب در مناسبت‌های مختلف در طول سال به فرزندان معنوی خود اهداء می‌کنند.

آرامش دوست رئیس با ابراز خرسندی از مشارکت خیرین در این طرح معنوی گفت: حامیان ایتام و فرزندان محسنین در 9 ماهه سال جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 54 درصد افزایش داشته است.

وی به بسترهای الکترونیکی فراهم‌شده برای مشارکت خیرین در زمینه کمک به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اشاره و بیان کرد: سامانه اینترنتیhttps://ekram.emdad.ir و تمامی درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن های موبایلی فرصت مناسبی برای انتخاب فرزند معنوی توسط حامیان نیکوکار است.


آرامش دوست تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار درصورت لزوم جهت هماهنگی بیشتر می‌توانند با شماره 07432260150 واحد اکرام ایتام کمیته امداد دهدشت تماس بگیرند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...