فردا، انتقال رایگان عزاداران به تهران با قطار حومه‌ای


فردا، انتقال رایگان عزاداران به تهران با قطار حومه‌ای

23 قطار رایگان حومه‌ای در مسیر‌های منتهی به تهران، دوشنبه برای جابجایی علاقه‌مندان به شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اختصاص یافت.

فردا، انتقال رایگان عزاداران به تهران با قطار حومه‌ایمدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: ۲۳ قطار با ۱۰۴ سرویس، عاشقان شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار را از ۵ مسیر اسلامشهر- رباط کریم- پرند، ورامین- پیشوا- گرمسار، هشتگرد- قزوین- تاکستان، قم و فیروزکوه به تهران و بالعکس بصورت رایگان جابجا می‌کنند.
آقای سعید رسولی با اشاره به اینکه این قطار‌های حومه‌ای ظرفیت جابجایی ۴۰ هزار مسافر را دارد، افزود: شرکت راه آهن همچنین ۴ قطار فوق العاده در مسیر تهران - کرمان و بالعکس برای شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی با ظرفیت دو هزار و ۴۰ صندلی تدارک دیده است ضمن اینکه به قطار‌های برنامه‌ای این مسیر نیز، دو واگن اضافه با ظرفیت ۸۰ صندلی افزوده شده است.
وی اضافه کرد: همچنین قطار‌های تهران - یزد نیز در روز شانزدهم دی ماه تا شهر کرمان ادامه سیر می‌دهند تا ظرفیت بیشتری برای جابجایی مردم شهید پرور ایران افزوده شود.
به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن، دو قطار فوق العاده نیز در مسیر یزد - کرمان و بالعکس با ظرفیت ۷۲۰ صندلی ایجاد شده است و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این قطار‌ها به پایگاه اینترنتی شرکت راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.
گفتنی است شرکت راه آهن علاوه بر این اقدامات، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در ایستگاه‌های راه آهن سراسر کشور با هدف تجلیل از مقام شامخ سردار رشید سپاه اسلام تدارک دیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه