گنجشک روزی بودن «سفاسی»


گنجشک روزی بودن «سفاسی»

پول نیوز - گزارش عملکرد نهمین ماه سال برای «سفاسی» همانند ماه های دیگر بسیار کم فروغ بود و با درآمدهای بسیار جزئی سپری شد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «فارسیت اهواز» در آذر ماه سال جاری فقط 7 میلیارد ریال درآمد شناسایی کرد که نسبت به درآمد آذر ماه 17 درصد رشد نشان می دهد.

محصولات دیوار و قطعات بتنی با رشد 50 درصدی، درآمد 3 میلیارد ریالی به همراه داشت و در سایر محصولات تغییری چندانی مشاهده نمی شود.

در مجموع، «سفاسی» طی دوره 9 ماهه منتهی به آذر ماه 61 میلیارد ریال درآمد شناسایی کرد که از عملکرد دوره 9 ماهه سال قبل 30 درصد بالاتر است و بهبود درآمدزایی را شاهد هستیم که البته بخش اعظم آن ناشی از افزایش نرخ های فروش است.

در محصول دیوار و قطعات بتنی شاهد رشد 25 درصدی درآمدها هستیم و در لوله و سایر محصولات بتنی رشد 64 درصدی را مشاهده می کنیم.

گنجشک روزی بودن «سفاسی»

شایان ذکر است که سفاسی از جمله شرکت های زیانده است که با سرمایه 660 میلیارد ریالی، حدود 228 میلیارد ریال زیان انباشته تا پایان نیمه اول سال جاری دارد. عملیات این شرکت با زیان همراه است و عملا از فعالیت های خود در نهایت سودی عاید شرکت و سهامداران نمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش