آمریکا جرأت درگیری احتمالی در آینده را ندارد


 آمریکا جرأت درگیری احتمالی در آینده را ندارد

امیر موسوی با بیان اینکه اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی یک اقدام بسیار زشت در تمام دنیاست، گفت: آمریکا جرأت درگیری احتمالی در آینده را ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید ستاری در جمع خبرنگاران در مورد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت آرزوی تمام رزمندگان جبهه مقاومت و کسانی است که آرزوی ایجاد جهانی شایسته با ظهور امام زمان (عج) را دارند. در این چند روز حضور مردم از قشرهای مختلف و ابراز احساسات آنها به گونه ای بود که انگار پاره تن خود را از دست داده اند.

فرمانده کل ارتش افزود: ارتشیان و خانواده های آنها نیز مانند همه آنها عزادار این سرباز ولایت و مدافع انقلاب هستند و در تمام پادگان های ارتش تصاویری از این شهید بزرگوار نقش شده و در حال برگزاری مراسم برای این عزیز هستند. واکنش مردم به شهادت این شهید بزرگوار و همدردی با خانواده او چیز عجیبی نیست. این وحدت به وجود آمده ریشه در مبارزات شهید حاج قاسم سلیمانی از انقلاب و دفاع مقدس تا امروز دارد.

وی خاطرنشان کرد: خون فرزندان این ملت در ارتش، سپاه و بسیج برای دفاع از این میهن اسلامی بر زمین ریخته است و شهیدانی همچون شهید ستاری، باقری، اردستانی، آبشناسان، همت و حاج قاسم برای اعتلای مهین اسلام جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه وحدت ارزش و سپاه از ابتدای انقلاب وجود داشته و امام (ره) دست ارتش و سپاه را در دست یکدیگر قرار داده اند و گفتند دست از دست یکدیگر درنیاورید، افزود: رهبر انقلاب نیز تدابیر و فرماندهی شان در جهت وحدت ارتش و سپاه بود و امروز همگان سوگوار حاج قاسم سلیمانی هستند.

سرلشکر موسوی با اشاره به اقدامات بی بدیل شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم برای همه ملت های منطقه عزیز و دوست داشتنی است و امروز تمام فرزندان شهدای لبنان و خانواده های رزمندگان سوریه و عراق و تمام مظلومان عالم و تمام آنهایی که ضد آمریکا و ضد صهیونیست یاد او را زنده نگه داشته و راه اش را ادامه می دهند. وحدت ارتش به دلیلی یگانگی راه و هدف آنهاست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تهدیدات رییس جمهور آمریکا که عنوان کرده در صورت هر اقدام ایران 52 نقطه را مورد هدف قرار می دهیم، تصریح کرد: آنها برای حفظ وجهه خودشان این کار زشت و غیر قابل توجیه از نظر افکار بین المللی را این گونه با سخنان خود مطرح می کنند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: اقدام آنها در به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی یک اقدام بسیار زشت و غیر قابل قبول در تمام دنیاست؛ به همین دلیل این گونه سخنان را مطرح می کنند تا بتوانند این اقدام غیر انسانی را تحت الشعاع قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اما در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می دانم جرات انجام اش را داشته باشند، آنجا مشخص می شود که این اعداد 5 و 2 به کجا تعلق دارد./

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی