حمایت 15 هزار حامی از ایتام لرستانی


حمایت 15 هزار حامی از ایتام لرستانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: شش هزار و 403 یتیم در این استان تحت حمایت 15 هزار حامی قرار دارند.

حمایت 15 هزار حامی از ایتام لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز یک‌شنبه، پانزدهم دی‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شش هزار و ۴۰۳ یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که شامل کسانی هستند که سرپرستشان فوت کرده، اظهار کرد: این تعداد ۱۵ هزار نفر حامی دارند.

وی با اشاره به این‌که به‌صورت ماهانه مبالغی از طرف حامیان به‌صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، عنوان کرد: علاوه‌ بر این به خانواده آن‌ها کمک هزینه معیشتی پرداخت می‌شود.

محمدی با بیان این‌که به دختران تحت پوشش و زنانی که برای بار دوم ازدواج می‌کنند کمک هزینه جهیزیه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در سال‌جاری دو هزار و ۴۰۰ ازدواج در مجموعه کمیته امداد استان ثبت شده ‌است که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر کمک هزینه دریافت کرده‌ و ۱۲۰۰ نفر دیگر در صف انتظار هستند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان ادامه داد: این مجموعه با کلینیک‌های مشاوره‌ قرارداد بسته و به مددجویان در زمینه‌های خانوادگی، تربیت فرزندان، روانشناسی، معنویف اعتقادی و شغلی مشاوره‌های رایگان ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال‌ جاری از میان زنان سرپرست خانوار ۶۱۴ نفر در ۸۸۷ جلسه مشاوره فردی و چهار هزار و ۲۸ نفر در ۲۶۳ جلسه مشاوره گروهی گرفته‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...