بزرگداشت شهادت سردار سپهبد سلیمانی در کوهبنان


بزرگداشت شهادت سردار سپهبد سلیمانی در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم کوهبنان، 14 دی‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

بزرگداشت شهادت سردار سپهبد سلیمانی در کوهبنان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علما و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، جمعی از مسئولان و مردم کوهبنان، 14 دی‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش، گفت: سردار سلیمانی، بزرگ‌مردی که متعلق به همگان است، با جان‌فشانی‌های خود در راه دفاع از میهن، دل‌های عموم مردم را به خود جذب کرد.
وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت دل‌ها شد، بیان کرد: این شهید بزرگوار فقط یک رزمنده خوب نبود؛ بلکه شخصیتی مردم‌‌دار بود و همان‌طور که شاهد هستیم در جای جای جهان در سوگ این شهید والامقام مراسم عزاداری برگزار می‌کنند.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی دنبال مقام دنیایی نبود بلکه دنبال مقام شهادت بود و در نهایت به آرزویش رسید چراکه در مسیر خودش ثابت قدم بود.
جعفری افزود: خداوند، انسان مؤمن و کسی را که با اشتیاق به استقبال شهادت می‌رود، تجلیل می‌کند که نمونه بارز آن، سردار سلیمانی است که مسیر شهدا را رها نکرد و در نهایت خدایی شد.
وی ادامه داد: ایشان شخصیت‌های بزرگی در داخل و خارج کشور تربیت کرد که فرماندهان لشکر بدر از آن جمله هستند؛ شهید ابومهدی المهندس در تمامی صحنه‌ها کنار حاج قاسم حضور داشت و پروانه‌وار دور ایشان می‌گشت و در نهایت همراه سردار بزرگ‌ اسلام به شهادت رسید.
امام جمعه کوهبنان با استناد به کلام مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دشمنان اسلام سیلی سختی خواهند خورد و مردم انتقام سختی از آنان خواهند گرفت؛ دشمنان ما بیشتر از هر زمانی ترس و واهمه دارند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟